اهواز؛

برترین رتبه آزمون سراسری 95 در خوزستان چه رتبه ای است؟

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان از برترین رتبه آزمون سراسری امسال در استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،جمشید کمایی گفت: برترین رتبه آزمون سراسری امسال در این استان رتبه 26 است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان بیان کرد: هنوز تمامی برترین های آزمون سراسری در خوزستان شناسایی و جمع آوری نشده، اما بر اساس آخرین گزارشات رسیده برترین رتبه آزمون سراسری در خوزستان 26 از اهواز بوده است.

وی افزود: سازمان سنجش هنوز رتبه های برتر در خوزستان را تحویل آموزش و پرورش نداده و مدارس خوزستان نیز در حال شناسایی و جمع آوری رتبه های برتر هستند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: در آزمون سراسری امسال در خوزستان رتبه تک رقمی نداشتیم و رتبه های دو رقمی و زیر هزار هنوز مشخص نشده است.

کمایی با اشاره به شاخص آزمون نهایی سال سوم متوسطه اظهار داشت: با برنامه ریزی انجام گرفته میزان قبولی امسال در این سطح در خوزستان سه درصد رشد یافت و در رشته های فنی و حرفه ای و علوم انسانی نیز میزان قبولی 9 درصد رشد را نشان می دهد.

وی درپایان گفت : رتبه قبولی در امتحانات نهایی مقطع سوم متوسطه در کشور 32 بود که امسال با رشد میزان قبولی در این سطح این رتبه سه درصد کاهش یافت.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار