کیانوش رستمی:

بدون هماهنگی به شهرم باز می گردم+اینستاپست

کیانوش رستمی با انتقاد از مسئولا ن شهرش اعلام کرد بدون هماهنگی به شهرش باز می گردد.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کیانوش رستمی وزنه بردار دسته 85 کیلوگرم ایران  در هفتمین روز از بازی های المپیک توانست با رکورد 396کیلوگرم عنوان قهرمانی المپیک ریو را به دست آورد و رکورد مجموع جهان را به یک کیلوگرم ارتقا دهد.

کیانوش رستمی وزنه بردار مدال طلایی المپیک 2016 با انتقاد از مسئولان شهرکرمانشاه اعلام کرد بدون هماهنگی به شهرش باز می گردد.

رستمی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نوشت: "دلیر مردمان سرزمین بیستون ؛من، کیانوش رستمی فرزند ایران زمین،فرزند خاک پهلوان خیز کرمانشاه مانند همیشه اگر افتخاری کسب نموده ام و اگر مدالی به رنگ آفتاب سرزمینم به سینه آویخته ام با دعای تک تک شما عزیزان بود و بس. شما عزیزانی که در سرما و گرما یار و یاور من بوده اید. از فقیرترین محله های کرمانشاه بزرگ تا بالاترین آن.هر چه دارم اول از خداست و بعد از شما خوبان و مردم ایران عزیزم.
چیزی برای دست اندرکاران شهر نمانده که بخاطر آن به سمت من آمدند. آنانی که همیشه تنهایم گذاشتند.علی الخصوص در بدرقه و حال آنکه در بهار‌ِ پس از آن همه دشواری به پیشوازم می آیند. به همين دليل است كه فرزند كوچكتان بدون هماهنگي به شهر عزيزش باز خواهد گشت تا براي هيچ فردي مزاحمتي نداشته باشد . ياحق."


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۰۱ شهريور ۱۳۹۵
به این میگن پهلوون مردمی...دکت گرم تنت سالم علی یار و یاورت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۰۱ شهريور ۱۳۹۵
خیلی مردی بزرگوار ، احسنت به غیرتتان دلاور......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۰۱ شهريور ۱۳۹۵
همین درسته امیدوارم همیشه تنت سالم باشه و محتاج هیچکس نباشی .
آخرین اخبار