همدان؛

آرامگاه بوعلی سینا در روز همدان باید انبوهی از جمعیت باشد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: آرامگاه بوعلی‌سینا در همدان در روز همدان و تولدش باید انبوهی از جمعیت باشد.

آرامگاه بوعلی سینا در روز همدان باید انبوهی از جمعیت باشدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حبیب اله موسوی بهار در مراسم ادای احترام به مقام  شامخ بوعلی سینا به مناسبت زادروز حکیم هزاره ها، روز پزشک و روز همدان با بیان اینکه امسال چهارمین سال برگزاری مراسم ادای احترام به مقام بوعلی سینا است، افزود: خوشبختانه هر ساله شاهد برگزاری هرچه بهتر این مراسم در آرامگاه بوعلی هستیم.

وی خطاب به پزشکان و داروسازان خاطرنشان کرد: پزشکان و داروسازان باید برای جذب هرچه بیشتر گردشگران به آرامگاه بوعلی سینا کمک کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه  استان همدان به دنبال یک برند برای برگزاری مراسم ادای احترام به مقام بوعلی سینا است، خاطر نشان کرد: باید این مراسم به گونه ای برگزار شود که جایی برای ایستادن در آرامگاه بوعلی سینا نباشد.

وی تصریح کرد: متأسفانه از این گوهر آنچنان که باید استفاده نمی شود و باید توجه بیشتری به این گوهر ارزشمند شود.

موسوی بهار با بیان اینکه اقدامات باید به گونه ای باشد که وزارت بهداشت دولت دوازدهم، آغاز کار خود را در کنار آرامگاه بوعلی سینا انجام دهد، بیان کرد: آرامگاه بوعلی سینا در این روز باید پر از جمعیت باشد.

وی ادامه داد:  بهترین راه در اشتغالزایی توجه به توریست و گردشگری است و ساختمان آرامگاه بوعلی سینا یکی از جمله اماکن مهم گردشگری است که باید مورد توجه قرار بگیرد و همواره این محل شاهد حضور گردشگران زیادی  باشد.

انتهای پیام/ ج


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.