اهواز؛

کمک میلیاردی خیران خوزستانی به نیازمندان بخش سلامت

خیران خوزستانی در طرح پنجره های امید 3 میلیارد ریال به نیازمندان بخش سلامت کمک کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در قالب این طرح در 3 ماه نخست امسال در بخش سلامت، مبلغ 3 میلیارد ریال از طریق 1 هزار و 332 حامی جمع آوری و بین 7 هزار و 243 نیازمند توزیع شد.

کاوه جاسب با تاکید بر لزوم توسعه فعالیت های خیرخواهانه و نیکوکارانه در قالب پنجره های امید و سلامت در خوزستان، اظهار کرد: گسترش فعالیت های عام المنفعه در راستای اهداف نهضت جهانی صلیب سرخ و هلال احمر است و جایگاه مهمی در فعالیت های این مجموعه دارد.

وی افزود: طرح پنجره های امید سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با هدف کمک به خانواده های زندانیان نیازمند، افراد بی بضاعت و بیماران نیازمند اجرا می شود.

جاسب بیان داشت: رشد خیر جمعی، اعتماد مردمی و مسئولیت پذیری اجتماعی از موضوعاتی است که سازمان داوطلبان هلال احمر به عنوان ارزشی اخلاقی دنبال می کند.

وی با بیان اینکه همه برنامه های امدادی جمعیت هلال احمر در تامین سلامت و حفاظت از زندگی انسان ها به منزله یک راهبرد مهم است، خاطرنشان کرد: جذب حامی در این برنامه در سراسر کشور فراخوان شده و کمک های مردمی به صورت نقدی و غیرنقدی در خانه های داوطلب و شعب جمعیت هلال احمر جمع آوری می شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.