شاخص بورس منفی شد

امروز در پایان معاملات بازار سرمایه تعداد 78هزار و 86 سهم اوراق بهادار به ارزش 4 میلیارد ریال در بیش از 66 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

به گزارش خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه  اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز در پایان معاملات بازار سرمایه تعداد 78هزار و 86 سهم اوراق بهادار به ارزش 4 میلیارد ریال در بیش از 66 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

این گزارش می افزاید شاخص کل هم وزن نیز با 13.49 واحد رشد به عدد 14 هزار و537 واحد رسید.

نمادهای پر بیننده معاملات امروز در گروه وغدیر، خودرو، بترانس، با روند مثبت و نماد شبندر، فولاد، شپنا، شبریز کار خود را به اتمام رساند.

گفتنی است شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با 2.70 واحد کاهش به عدد 802 هزار و 60 واحد رسید. براین اساس ارزش کل معاملات از 2 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی ازدست به دست شدن 562 میلیون سهم طی33  هزار نوبت معاملاتی بود.

شاخص بازار کاهش داشت

اسماعیل محمدی سالاری در گفتگو با خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وضعیت بازار بورس امروز افزود: سرمایه گذاری غدیر، خودرو بیشترین تاثیرمثبت را بربازار داشتند این درحالیست که پالایشگاه بندرعباس، فولاد بیشترین تاثیرمنفی را بازار بورس داشتند.

وی در ادامه ازپیش بینی بازار بورس طی هفته جاری خبر داد و تصریح کرد: درطی هفته جاری، وضعیت بازار نوسان خودرویی ها مثبت بود ، این درحالیست که حجم معاملاتی آنچنان معامله نمی شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار