اهواز؛

۱۷ پروژه عمرانی در صف افتتاح

۱۷ پروژه عمرانی، خدماتی و رفاهی توسط شهرداری دزفول افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،شهردار دزفول گفت: بازسازی میدان شیخ انصاری، احداث پل عابر پیاده افشار، پل عابر پیاده میدان مقاومت، پل عابر پیاده جانبازان، ساختمان آتشنشانی کوی آزادگان، پارک کوره میلیونی، نمازخانه و سرویس بهداشتی پارک بانوان و پارک محله ای ۱۲ فروردین از جمله این پروژه ها هستند.

محمدرضا کرمی نژاد اضافه کرد: با توجه به اینکه آسفالت خیابان ها و معابر شهری یکی از مطالبات مهم شهروندان است، طی سال گذشته تاکنون سطح تعداد زیادی از خیابانهای اصلی و فرعی شهر با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال زیرسازی و آسفالت شده که امیدوار هستیم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

کرمی نژاد ادامه داد: به منظور رفع مشکل آبگرفتگی خیابان فردوسی حد فاصل خیابان فتح المبین تا خیابان طالقانی، کانال جدید دفع آبهای سطحی در این منطقه توسط شهرداری دزفول با مبلغی بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال احداث و در هفته دولت مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به خسارات ناشی از سیل فروردین امسال به پارکهای ساحلی و سایر تأسیسات شهرداری دزفول، تصریح کرد: با توجه به حجم بالای خسارات وارده به محض فروکش کردن سیل، کار پاکسازی و بازسازی پارک های ساحلی دز که برخی از آنها به صورت ۱۰۰درصد تخریب شده بودند آغاز شد و خوشبختانه با تلاش جمعی همه عوامل شهرداری در مناطق سه گانه و  سازمان های تابعه به سرعت انجام شد که تاکنون مبلغی بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال در این خصوص هزینه شده است.

کرمی نژاد، احداث خیابان شریعتی حد فاصل خیابان عقیق تا کمربندی شرق، پیاده روسازی خیابان شریعتی حد فاصل خیابان ۴۵ متری تا خیابان بوعلی، ‌احداث فاز دوم ساختمان اداری شهرداری منطقه ۲ به متراژ ۲۵۰ متر مربع، تکمیل لوله گذاری و تعریض ضلع شمالی بلوار ۶۰ متری سیدالشهدا از خیابان آفرینش تا میدان مادر و مرمت و بهسازی پل شناور را از دیگر پروژه های شهرداری دزفول اعلام کرد.

وی در پایان، بودجه پروژه های شهرداری دزفول را که در هفته دولت افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرند را ۳۳۷ میلیارد ریال اعلام کرد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.