در پیامی؛

روحانی درگذشت مادر شهیدان مومنی را تسلیت گفت

رئیس جمهور در پیامی درگذشت مادر بزرگوار شهیدان فتحعلی، نورعلی و رستگار مومنی از رزمندگان دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت و برای ایشان علّو درجات را از خداوند متعال مسالت کرد.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانم بتول روزبهانی مادر بزرگوار شهیدان والامقام فتحعلی، نورعلی و رستگار مومنی از رزمندگان دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت و برای ایشان علّو درجات را از خداوند متعال مسالت کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:
«بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

درگذشت مرحومه مغفوره حاجیه خانم بتول روزبهانی، مادر بزرگوار شهیدان والامقام فتحعلی، نورعلی و رستگار مومنی از رزمندگان دوران دفاع مقدس، موجب تأثر و تألم خاطر شد.

این مادر با ایمان و صبور که با ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (علیهم السلام) و به تأسی از مکتب عاشورا، در مسیر عزت و استقلال ایران اسلامی، از عزیزترین سرمایه های زندگی خویش گذشت، الگویی درخشان از شیرزنان فداکار این سرزمین را به یادگار گذاشت.

اینجانب درگذشت این مادر مکرمه را تسلیت می گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علّو درجات و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران»

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار