اصفهان؛

اجرای 360 طرح عمرانی و سلامت در اردستان

360 طرح عمرانی و سلامت در طول سه سال گذشته در شهرستان اردستان اجرا شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، فرماندار اردستان عصر دیروز در جلسه شورای اداری شهرستان اردستان که با حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رسول زرگرپور استاندار اصفهان در محل مسجد جامع این شهرستان برگزار شد افزود: هم اکنون نیز 120 طرح عمرانی در اردستان در دست اجرا می باشد.
علیرضا غیور با بیان این که با تشکیل قرارگاه اقتصاد مقاومتی و تلاش برای ایجاد اشتغال، زمینه اعتماد سازی و سرمایه گذاری فراهم شده است تصریح کرد: شهرستان اردستان با داشتن نیروی انسانی تحصیل کرده فراوان، طبیعت متنوع و پتانسیل بالای گردشگری زمینه ایجاد اشتغال را دارا بوده و می توان با احداث شهرک فن آوری آی تی نسبت به ایجاد اشتغال پایدار اقدام کرد.
وی بیکاری، اعتیاد، طلاق، پیشروی کویر و وجود ریزگردها را از مشکلات شهرستان اعلام کرد و خواستار توجه بیشتر مسئولان به رفع مشکلات موجود بویژه بحث آب و کمبود امکانات رفاهی اردستان شد.
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی نیز در این شورا گفت: توسعه اشتغال و فناوری در شهرستان از دغدغه های مسئولان این شهرستان است.
حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد افزود: نمایندگان استان اصفهان در مجلس متهم هستیم که استان برخوردار داریم لیکن چنین چیزی صحیح نیست و بسیاری از شهرها از جمله شهرستان اردستان از امکانات کافی برخوردار نیستند و دولت باید جهت رفع مشکلات مساعدت بیشتری کند.
وی خطاب به وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات گفت: مساله دروازه خروج اینترنت در چهار منطقه کشور اجرا شده است ولی در استان اصفهان این کار صورت نگرفته و امیدواریم هرچه زودتر این کار اجرایی شود تا سرعت اینترنت افزایش یابد.
طباطبایی نژاد از استاندار اصفهان خواست بحث ایجاد بندر خشک در شهرستان اردستان را در دستور کار قرار دهد.
وی گفت: شهرستان اردستان از امکانات خوبی هم چون وجود جاده ترانزیت شمال به جنوب ، راه آهن تهران - جنوب و تهران - اصفهان و منطقه مستعد و نیروی انسانی تحصیل کرده فراوان برخوردار است که در صورت ایجاد بندر خشک می توان اشتغال پایدار فراهم کرد.
در این جلسه تشش تفاهم نامه در راستای ایجاد کسب و کار درشهرستان اردستان در خصوص فناوری اطلاعات بین بخش خصوصی و وزارت ارتباطات و دستگاه های زیر مجموعه آن به امضا رسید.
همزمان با سفر امروز وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به ارستان 16 طرح مخابراتی با اعتبار بالغ بر 95 میلیارد و 210 میلیون ریال در این شهرستان افتتاح شد.
محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناسبت هفته دولت روز دوشنبه با سفر به استان اصفهان و شهرستان های اصفهان، اردستان و کاشان، تعدادی از طرح های ارتباطی و مخابراتی را افتتاح کرد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار