زهره حمیدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

«بازگشت» نگاهی متفاوت به ژانر ارزشی دارد

مجموعه تلویزیونی «بازگشت» با نگاهی متفاوت به ژانر دفاع مقدس اوایل پاییز آماده پخش می‌شود.

زهره حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره نقش‌آفرینی خود در سریال «بازگشت» گفت: من در این مجموعه تلويزيونی نقش خانم نویسنده‌ای را ایفا می‌کنم که در حال جمع‌آوری اطلاعات در خصوص یکی از شهداست و ارتباط مستقیمی با شخصیت اصلی این قصه فریبا کوثری، همسر این شهید دارد. 

وی ادامه داد: سریال «بازگشت» با ژانری ارزشی، در حوزه دفاع مقدس، برای پخش از شبکه های یک یا دو سیما در روزهای اول مهر ماه آماده می‌شود.

حمیدی در خصوص جذابیت‌های فیلمنامه این مجموعه تلویزیونی عنوان کرد: «بازگشت» با سیر داستانی که دارد، به نوعی حضور قهرمان و ضد قهرمان را نشان می دهد. آنچه که از ابتدا در سریال می بینید، فراز و فرودهایی است که اصلا از یک ژانر ارزشی توقع نمی‌رود و قصه شخصیت اصلی این سریال را جذاب‌تر می‌کند.

وی درباره همکاری دوباره خود با گروه کارگردانی حسین عامری اظهار داشت: پیش از این با آقای عامری دو تله فیلم کار کرده‌ام. سریال «بازگشت» تجربه سومی است که در آن از راهنمایی ها و تجربیات حسین عامری استفاده می کنم.

حمیدی در پایان خاطرنشان کرد: کار من ده روز دیگر در لوکیشن اصلی در شمال کشور (گرگان) آغاز می شود. انتظار می رود که با تلاش گروه و تدوین همزمان و بازخوردهای مثبت از گروه کارگردانی، مجموعه خوبی برای هفته های اول مهر آماده شود.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار