در نتیجه بحران عجیب در باشگاه روستوف؛

کنترل قرداد های بازیکنان و مربیان روستوف آغاز شد

معاون اول فرماندار منطقه روستوف نارضایتی خود را از تیم آزمون و عزت اللهی اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ایگور گوسکوف معاون اول فرمانداری منطقه روستوف در ملاقاتی با هوادارن این تیم اعلام کرد:مسئولان حسابرسی و کنترل در خصوص قراداد های مشکوک بازیکنان و مربیان را آغاز کردند و آماده اند تا برای تغییر مدیر بی کفایت تیم اقدام کنندو در تصمیمات کلیدی با هواداران مشورت خواهد شد.

در حال حاضر تیم روستوف به دلیل مشکلات زیاد مالی و کناره گیری سرمربی با بحران شدیدی رو به رو شده و این در حالی است که دو بازیکن ایرانی ،سردار آزمون و سعید عزت اللهی در این تیم فعالیت دارند.

گوسکوف در مصاحبه ای با خبرگزاری دولتی روسیه گفت:از مشکلات مالی باشگاه خبر دار هستیم اما بعضی از مسائل در قرارداد های بازیکنان و مربیان مشکوک است.به همین دلیل مسئولان با در دست داشتن کپی مدارک و قرار داد ها در حال بررسی اوضاع هستند.ما از مدیریت باشگاه راضی نیستیم و با کنترل شرایط باید بدانیم که چه اتفاقی رخ داده است.

گوسکوف با اشاره به این موضوع که سه هفته پیاپی در شبانه روز مشغول رسیدگی به بحران روستوف است،افزود:بخشی از خواسته های عملی شدند و بخشی دیگر در آینده ای نزدیک اجرا می شود.تعدادی از کارکنان باشگاه اخراج شدند و تعدادی جایگزینی انجام شده است.ما برای حل مشکلات حتما تعدادی نماینده از هواداران انتخاب خواهیم کرد و از آنها مشورت خواهیم گرفت.

از این به بعد هم حامیان مالی هیچ دخالتی در تصمیم گیری های باشگاه ندارند و تنها تصمیمات توسط هیات مدیره گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار