سمنان؛

گشایش نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان

این نمایشگاه تا پنجم شهریورماه دایر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،عبدالحمید دربانیان مدیرعامل شرکت نمایشگاه های صنعتی و بازرگانی استان سمنان در حاشیه گشایش این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه تولیدات بخش ساختمان استان های آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی ، مازندران ، تهران و سمنان در 25 غرفه ارایه شده است.

دربانیان دکوراسیون، روشنایی، در و پنجره دوجداره و ضد سرقت، کاشی و سرامیک، آسانسور، دیگ بخار و آبگرمکن، پکیج، موتورخانه، کولرآبی، لوله و اتصالات، بلوک های سبک سیمانی، انواع مصالح ساختمانی و شیرآلات را از جمله محصولات ارایه شده در این نمایشگاه اعلام و اضافه کرد : 80 درصد محصولات ارایه شده در این نمایشگاه تولیدات داخلی است.

وی برگزاری اینگونه نمایشگاه را یکی از زیرساختهای تحقق اقتصاد مقاومتی برشمرد و گفت : این نمایشگاه امکان ارتباط، سفارش و هماهنگی برای خرید و فروش تجهیزات مختلف مرتبط با صنایع ساختمان برای متقاضی و شرکت تولیدکننده فراهم می شود.

دربانیان یادآور شد: از استان سمنان نیز شرکتهای تولیدکننده حوزه ساختمان و صنایع وابسته از سمنان، شاهرود و گرمسار در این نمایشگاه حضور دارند.

وی تاکید کرد: برگزاری این نمایشگاه همچنین بهترین فرصت برای شرکتهای سازنده، انبوه سازان، فعالان حوزه ساختمان سازی، مهندسان عمران و شاخه های وابسته، شهرداری ها و به ویژه دستگاه های اجرایی مرتبط با حوزه های عمرانی است تا با شرکتهای سازنده در دیگر نقاط کشور آشنا شوند.

میرعامل شرکت نمایشگاه های صنعتی و بازرگانی استان سمنان با اشاره به اهمیت صنایع ساختمانی و نقش این صنایع در عمران و شهرسازی یادآور شد: این نمایشگاه پنجمین نمایشگاه صنایع ساختمان در سمنان است.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار