کمیته انتخاباتی احزاب اصلاح‌طلب در جریان اصلی اصلاحات انشعاب ایجاد می‌کند
دبیرکل حزب همبستگی دانش آموختگان ایران گفت: دور از ذهن نیست تشکیل کمیته انتخاباتی موجب انشعاب در جریان اصلی اصلاحات شود.

احمد شریف در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تاثیر تشکیل کمیته انتخاباتی احزاب اصلاح‌طلب در  جریان اصلی اصلاحات اظهار داشت: گله‌مندی‌هایی از سیاست‌های شورای عالی سیاست‌گذاری از انتخابات مجلس دهم وجود دارد که به محمدرضا عارف انتقال داده شده است.

وی در ادامه افزود: با حضور اشخاص حقیقی در این شورا تاثیر گذاری آن کاهش یافته است، در واقع با مبانی اولیه تفکرات اصلاح‌طلبی که مبتنی بر تقویت حرکت‌های حزبی و نهادهای مدنی است، مغایرت دارد.

رئیس کمیته اطلاع رسانی خانه احزاب با اشاره به اینکه قول داده بودند که محور تصمیم گیری‌ها احزاب باشد اما متاسفانه عمل نشد و این کاستی‌ها شاید باعث شد که لیست تهران در انتخابات مجلس دهم همه جانبه نباشد.

شریف تاکید کرد: در شرایطی که احزاب هزینه های زیادی برای فعالیت هایشان می پردازند باید به آنها این حق را داد که بخواهند احزاب در حاشیه قرار نگیرند.

وی ادامه داد: تشکیل کمیته انتخاباتی از سوی احزاب اصلاح‌طلب دلیل بر انشعاب و انشقاق نیست بلکه برای این است که دوستان به خودشان بیایند و به وعده هایشان عمل کنند.

دبیر کل حزب همبستگی دانش آموختگان ایران با بیان اینکه دور از ذهن نیست تشکیل کمیته انتخاباتی موجب انشعاب در جریان اصلی اصلاحات شود، افزود: در مورد انتخابات شوراها در سال 96 این انشعاب احتمالا ایجاد شود اما در مورد انتخابات ریاست جمهوری اتفاق نظر بر روی حسن روحانی وجود دارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار