مصاحبه های اعضای هیئت مدیره استقلال چارچوب بندی می شود /احتمال سفر افتخاری به کلمبیا

سرپرست باشگاه استقلال در نظر دارد مصاحبه های اعضای هیئت مدیره باشگاه را هدفمند و در چارچوب قرار دهد .

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به صحبت های افتخاری سرپرست باشگاه استقلال در روز گذشته مبنی بر مصاحبه های برخی از اعضای هیئت مدیره که این مساله باعث ناراحتی سرپرست باشگاه نیز شده بر همین اساس افتخاری در نظر دارد در این راستا دیداری را با وزیر ورزش و جوانان برگزار تا مصاحبه های اعضای هیئت مدیره را در چارچوبی خاص و نظام مند کند.

گفتنی است که رضا افتخاری علاوه بر اینکه سرپرست باشگاه محسوب می شود از سوی اعضای هیئت مدیره به عنوان سخنگو نیز انتخاب شده اما با توجه به اعلام افتخاری به نظر می رسد هر کدام از اعضای باشگاه به تنهایی سخنگوی باشگاه هستند و با مطرح کردن صحبت هایی باعث ناراحتی سرپرست باشگاه شدند .

احتمال سفر افتخاری به کلمبیا


رضا افتخاری بعد از سرپرستی در باشگاه استقلال، از ریاست کمیته فوتسال برکنار شد و به جای او علی کفاشیان سرپرستی این کمیته را بر عهده گرفت و به نظر می رسد رییس اسبق کمیته فوتسال در نظر دارد برای تماشای بازی های جام جهانی فوتسال به کلمبیا برود.


با این تفاسیر افتخاری قصد دارد برای دیدن مسابقات جام جهانی فوتسال، چند روزی را به کلمبیا برود و رقابت ها را از نزدیک ببیند اما در هر صورت باید ببینیم آیا شرایط باشگاه استقلال چنین اجازه ای را به وی خواهد داد یا خیر که به طور حتم این مساله طی روزهای آتی مشخص می شود.

افتخاری: در باشگاه استقلال هر فردی به خود اجازه اظهار نظر می دهد
رضا افتخاری سرپرست باشگاه استقلال در مورد اهداف اولیه ای که در استقلال دارد اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم دو برنامه را در نظر گرفتیم که هدف اولملن این خواهد بود تا استقلال را حمایت کنیم تا به روزهای اوج خودش برگردد و برنامه دوم دراز مدت است. 

وی ادامه داد:دو مجموعه ورزشی که در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفته است شرایط مناسبی ندارد و استفاده بهینه نمی شود بر همین اساس با توجه به جلساتی که با شهرداران مناطق داشتیم در حضور برخی اعضای شورای شهر پیشنهاد ما را پذیرفتند که کمک کنند و تا سقف 3 میلیارد تومان قرار شد کمک کنند. 

وی در مورد شرایط باشگاه افزود: باشگاه متاسفانه در گذشته تعهدات زیادی ایجاد کرده و نتوانسته به آن عمل کند که این مساله تبدیل به معضل بزرگی شده  است. البته در این میان راه حل هایی را پیدا کردیم که بدهی ها سبک شود تا باشگاه بتواند ادامه حیات دهد. باشگاه استقلال یکی از پرطرفدار ترین باشگاه ها و تیم های ایران و خیلی از کشورها محسوب می شود اما در این مدت همه از برند باشگاه استفاده می کردند جز خود باشگاه .

افتخاری در ارتباط با صحبت هایی که اعضای هیات مدیره استقلال با رسانه ها انجام می دهند زیاد است گفت: صحبت های من به شخص خاصی نیست اما در نظر دارم برای رسیدگی به این مساله نشستی را با وزیر ورزش و جوانان برگزار کنم .معتقدم هیات مدیره باید بازوی مدیرعامل باشد و کمک کنند تا با قدرت کار کنیم. متاسفانه در این باشگاه هر  فردی به خودش اجازه می دهد تا در مسایلی که به او ربط پیدا نمی کند اظهار نظر کند و در هر صورت این مساله باید در یک جا خاتمه یابد و با توجه به اینکه روی این موضوع حساس هستم به همین دلیل می خواهم صحبت کنم تا استقلال در آرامش کار خود را پیش ببرد .

افتخاری در پاسخ به این سوال که آیا او قطعا می ماند و در کوتاه مدت چه برنامه ای دارد گفت: احساس کردم منصوریان نیاز به کمک دارد بر همین اسا فریبا را به نیمکت تیم اضافه کردیم و همچنین بازیکنانی که مدنظر منصوریان بوده را سعی کردیم به تیم اضافه کنیم. در فوتسال هم شاهد بودید و زمانی هم که سرپرست تیم ملی بودم یاد گرفتم اگر با مربی قرارداد بستم تا ته آن باشم و این طور نیست با حیثیت یک مربی بازی کنم و اگر یک باخت آورد بگویم خداحافظ. هیچ کجای دنیا چنین چیزی وجود ندارد مگر کشورهای جهان سومی. کشورهای جهان سوم این کار را می کنند . کشور ما بزرگ است و این قدر می فهمم که باید حمایت کنم از منصوریان. 

سرپرست باشگاه استقلال درباره وضعیت پادوانی گفت :در هر صورت ما خواان پادوانی هستیم ما پادوانی را میخواهیم اما قرار است او خودش با سپاهان تسویه کند و سپس با استقلال قرارداد امضا کند. 

سرپرست باشگاه استقلال در ارتباط با وضعیت تیم ملی فوتسال و اینکه به کلمبیا می رود یا خیر گفت: کفاشیان از طرف فیفا به کلمبیا می رود و من اگر وقت کنم شاید بروم. یک رفاقت و دوستی بین کادرفنی و بازیکنان ایجاد کردیم و احساس می کنم به من نیاز است و البته این را هم بگویم که من کار خاصی هم انجام نمی دهم اما هماهنگ کننده هستم. 

وی در ارتباط با اینکه گفته حتی اگر در دربی ببازند باز منصوریان حفظ می شود و اینکه آیا این حرف احساسی نیست، گفت: این حرف زمانی احساسی می شد که منصوریان دو سال بود در استقلال است اما کسی که چند ماهه آمده و تازه دارد تیمش را پیدا می کند دور از انسانیت است.

سرپرست باشگاه استقلال در پایان در خصوص اینکه سرانجام به کلمبیا می رود یا خیر تاکید کرد: رفتن من به کلمبیا قطعی نیست و در ‌آینده مشخص می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار