اهواز؛

یاوران کوچک نماز در مهدهای کودک

معاون امور اجتماعی اداره‌کل بهزیستی استان خوزستان از اجرای طرح یاوران کوچک نماز در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدرضا عباسی با اشاره به اینکه براساس تفاهم‌نامه صورت گرفته میان سازمان بهزیستی کشور و ستاد اقامه نماز کشور در رابطه با آموزش نماز در مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌ها جهت عملی کردن این تفاهم‌نامه این طرح در استان اجرا شده است، افزود: این طرح در دو مرحله نظری و عملی اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در مرحله نظری این طرح از ۷۰ مدیر و مربی مهدها و پیش‌دبستانی‌های شهرستان اهواز که واجد شرایط شرکت در این دوره بودند دعوت به عمل آمده است، افزود: علاقه‌مندی به آموزش نماز و تجربه کاری این مبحث از شرایط انتخاب این ۷۰ نفر است.

معاون امور اجتماعی اداره‌کل بهزیستی استان خوزستان در ادامه گفت: این طرح با هدف توسعه و ترویج فرهنگ نماز بین خردسالان اجرا خواهد شد.

عباسی با اشاره به اینکه کارگاه‌های مرحله نظری این طرح امروز ۲ شهریورماه برگزار شده است، افزود: کارگاه‌نهای مرحله عملی این طرح نیز در شهریورماه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در مرحله نظری منبع درسی استفاده شده از کتاب«مقدمه‌ای بر روش‌های تشویق خردسالان به نماز» استفاده شده است، افزود: در این کتاب که به سفارش سازمان بهزیستی کشور تألیف شده است روش‌های تشویق و ترغیب کودکان به نماز را بیان می‌کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.