مشهد؛

آغاز بکار پایگاه خدمات اورژانس اجتماعی بهزیستی چناران

همزمان با گرامیداشت هفته دولت، پایگاه خدمات اورژانس اجتماعی بهزیستی چناران آغاز بکار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، همزمان با هفته دولت و با حضور مروج الشریعه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، مسعودی فرید معاون امور اجتماعی بهزیستی کشور و مسئولان استانی و شهرستانی ، پایگاه خدمات اورژانس اجتماعی بهزیستی چناران آغاز بکار کرد.

این پایگاه با هدف مداخله به موقع و قبل از مداخلات قضایی ، پیشگیری از بروز شدت آسیبهای اجتماعی و مداخله به موقع راه انداری شده است.

این پایگاه مجهز به یکدستگاه خودرو و یک تیم متشکل از مدد کار و روان شناس است که در طول شبانه روز بصورت سیار آماده ارائه خدمات مدد کاری اجتماعی و روانشناسی است.

همچنین از دردومین روزهفته دولت، 19 طرح عمرانی خدماتی بهداشتی در چند شهرستان خراسان رضوی به بهره برداری رسید.

افتتاح خانه عالم روستای علی آباد سفلی ، بهسازی خانه بهداشت روستای حسن آباد به همت خانواده مرحوم موسوی ، افتتاح آسفالت ورودی شهر فیض آباد ، افتتاح بوستان لاله روستای حسن آباد ، توسعه پورت تلفن ثابت و ADSL روستای علی آباد، توسعه ADSL روستای عبدل آباد ، یک کارگاه خیاطی و شیرینی پزی طرحهای به بهره برداری رسیده در این شهرستان است.

همچنین 7 طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان داورزن به بهره برداری رسید.

این طرحها شامل بهره برداری از پنج ساختمان دهیاری ، ساماندهی گلزار شهدای روستای باشین و اجرای طرح انتقال آب به روستای مقیسه است.

برای اجرای این طرح ها 6 میلیارد و 190 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است که از محل اعتبارات ملی و استانی تامین شده است.

انتهای پیام//ف.ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار