مشهد؛

بهره برداری از 850 تخت بیمارستانی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد

مدیر فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از بهره برداری 850 تخت بیمارستانی تا پایان امسال در مناطق زیر پوشش این دانشگاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رحیمی در نشست خبری با خبرنگاران رسانه های گروهی با اشاره به اینکه شش بیمارستان از جمله 540 تختخوابی امام رضا(ع)، کودکان اکبر، 32 تختخوابی باخزر، 64 تختخوابی فریمان و 32 تختخوابی خلیل آباد و امام خمینی(ره) درگز با پیشرفت فیزیکی مناسبی در حال اجراست گفت: انتظار می رود تا پایان امسال عملیات اجرایی این طرح ها با ظرفیت 850 تخت بستری به اتمام برسد.

وی افزود: در حال حاضر یک هزار و 600 تخت بیمارستانی در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد با پیشرفت 10 تا 95 درصد در حال اجراست.

مدیر فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، اجرای بیمارستان 540 تختخوابی امام رضا(ع) را یکی از پروژه های مهم این دانشگاه برشمرد و گفت: این طرح در حال حاضر با پیشرفت 85 درصد و با 600 پرسنل در حال اجراست و پیش بینی می شود تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

علی رحیمی، پروژه 320 تختخوابی شهید هاشمی نژاد در مساحت 27 هزار متر مربع، امداد و نجات جنوب، اورژانس بیمارستان قائم(عج) و درمانگاه دبیری را نیز از طرح هایی برشمرد که دارای پیشرفت فیزیکی پایینی هستند.

دانشکده داروسازی از افتخارات حوزه آموزش استان است

وی با اشاره به پروژه دانشکده داروسازی گفت: این طرح با 18 هزار و 500 متر مربع زیر بنا، بر اساس آخرین استانداردها ساخته شده است و یکی از افتخارات حوزه آموزش در کل استان به شمار می رود.

مدیر فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به پروژه در حال ساخت مرکز گسترش سلامت و مراقبت های پزشکی دانشگاه اشاره کرد و گفت: این طرح با 24 هزار متر مربع زیر بنا در سه ماهه پایانی سال 94 آغاز شد و شامل بخش های اداری، آمفی تئاتر، سالن نمایش و بخش های رفاهی است.

رحیمی ساخت پژوهشگاه و ساختمان چند منظوره پژوهشی با زیر بنای 15 هزار متر مربع را از دیگر طرح های این دانشگاه عنوان کرد.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار