در سومین روز ار هفته دولت:

بهره برداری از 4 واحد آموزشی در آبدانان

معاون وزیر آموزش و پرورش: شهرستان آبدانان به واسطه نخبه پروری، مستحق خدمات دهی بیشتری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، در سومین روز از هفته دولت و با معاون وزیر آموزش و پرورش، چهار واحد آموزشی در روستاهای شهرستان آبدانان به بهره برداری رسید.

سید محمد بطحایی در حاشیه بهره برداری از دبستان 6 کلاسه شهید شریفی در روستای چم کبود آبدانان با بیان اینکه خیرین و موسسات غیر دولتی هگام با دولت کمک شایانی به مدرسه سازی و رفاه دانش آموزان و فرهنگیان دارند، گفت: امیدواریم در یک سال باقیمانده از دولت یازدهم، شاهد افتتاح و بهره برداری از پروژه هایی باشیم که موجب رفاه و آسایش دانش آموزان، افزایش فضاهای آموزشی و توسعه فرهنگ و دانش در این منطقه باشد.

وی با اشاره به اینکه ده ها پروژه در حوزه آموزش و پرورش در استان ایلام در هفته دولت به بهره برداری می رسد، اظهار کرد: شهرستان آبدانان به واسطه ظرفیت های بالای علمی که دارد مستحق توجه ویژه مسوولین در تمامی حوزه ها به ویژه آموزش و پرورش است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبدانان گفت: همزمان با افتتاح دبستان 6 کلاسه شهید شریفی روستای چم کبود از توابع آبدانان، دبستان 6 کلاسه شهید دستغیب روستای آبطاف علیا، دبستان سه کلاسه روستاهای تپه حمام علیا و سیاهگل به بهره برداری می رسد.

صفر رحمانی پور گفت: در مجموع برای بهره برداری از این 4 واحد آموزشی اعتباری بالغ بر 22 میلیارد و 300 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و شهرستانی هزینه شده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش همراه با نماینده مردم شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی و معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام در ابتدای ورودشان به شهرستان آبدانان به مزار شهدای این شهرستان رفتند و یاد خاطره شهید هسته ای کشور شهید داریوش رضایی نژاد، آزاده شهید حاج صارم طهماسبی و نوجوان ترین شهید کشور شهید علی جرایه و شهدای دوران دفاع مقدس را گرامی داشتند.

همچنین معاون وزیر آموزش و پرورش همراه با مسوولین استانی و محلی با جانباز فرهنگی منصور عنبری و خانواده شهید فرهنگی شهید هوشنگ شیخی دیدار کردند.

در شهرستان 50 هزار نفری آبدانان، تعداد 107 واحد آموزشی برای 9 هزار و 500 دانش آموز وجود دارد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.