با حضور وزیر کشور و همزمان با هفته دولت 83 پروژه و دو هزار و 266 واحد مسکن مهر استان گلستان افتتاح شد.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با حضور وزیر کشور و همزمان با هفته دولت 83 پروژه و دو هزار و 266 واحد مسکن مهر استان گلستان افتتاح شد.

در آیین افتتاح این پروژه ها که در محل شهرک صنعتی شهرستان آق قلا برگزار شد علاوه بر رحمانی فضلی، استاندار گلستان، سید سلمان سامانی قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس و استان ها، بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور، روح الله جمعه ای مشاور رسانه ای وزیر کشور و جمعی از مقامات استانی نیز حضور داشتند. 

در این مراسم 83 پروژه تولیدی، اقتصادی و عمرانی شهرستان آق قلا افتتاح شد که این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 449 میلیارد و 820 میلیون ریال اجرایی شده است. همچنین دو هزار و 266 واحد مسکن مهر استان گلستان افتتاح شد. 

تعهد استان گلستان در بخش مسکن مهر 51 هزار و 962 واحد بوده که از این تعداد 47 هزار و 897 واحد آن دارای متقاضی بوده که تا پایان سال 1394، 42 هزار و 610 واحد افتتاح شده است و امروز نیز دو هزار و 666 واحد دیگر افتتاح شد.

واحدهای مسکن مهر که با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور افتتاح شد در شهرستان های آزادشهر، آق قلا، بندترکمن، علی آباد کتول، کردکوی، کلاله، گرگان، گنبد کاووس، مینودشت، بندرگز، دلند، دامیان، فاضل آباد، گالیکشن و نگین شهر قرار دارند.

تاکنون 44 هزار و 876 واحد مسکن مهر استان گلستان معادل 94 درصد تعهد داده شده در این حوزه افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

وزیر کشور روز گذشته با هدف انجام سفری پنج روزه به استان گلستان وارد گرگان شد و نخستین روز این سفر در شهرستان های گمیشان و ترکمن حضور یافت.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گلستان و حضور و سخنرانی در نماز جمعه گرگان از دیگر برنامه های دومین روز سفر وزیر کشور به این استان است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار