گفتگوی کری و لاوروف درباره نبرد با داعش در سوریه

وزرای خارجه آمریکا و روسیه امروز جمعه در ژنو درباره جنگ علیه تروریست‌های داعش در سوریه، گفتگو کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز ، جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا، و سرگئی لاوروف، همتای روس وی، روز جمعه در ژنو دیدار و درباره راه های نهایی کردن جزئیات توافقنامه همکاری دو کشور در جنگ علیه گروه تروریستی داعش در سوریه گفتگو کردند.

 مذاکرات لاوروف و کری در هتلی در ژنو اندکی پس از ساعت ده صبح به وقت محلی آغاز شد. لاوروف در پاسخ به پرسشی درباره موانع برقراری آتش بس در سوریه گفت: «نمی خواهم با گفتن چیزی فضای مذاکرات را تخریب کنم.»

یک مقام بلندپایه وزارت خارجه آمریکا نیز پیشتر اعلام کرده بود: «هنوز مسائل زیادی وجود دارد که باید حل وفصل شوند و ما امیدواریم در مذاکرات امروز دست کم برخی از آنها برطرف شود و بتوانیم این طرح را پیش ببریم.»



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۰۵ شهريور ۱۳۹۵
روس ها به نقش بارزی در سیاست بین المللی دست یافته اند که ، علاقمندان خودش را در دنیا دارد جذب می کند . از همه مهم تر کشور قدرتمند و ثروتمند چین است که به این سیاستها مستقل از یک جانبه گرائی آمریکائی ها روی خوش نشان داده است .
ادامه یک سیاست خارجی و بین المللی مستقل از استکبار طمعکار و فریبکار و ضد بشری غربی می تواند کشور های بزرگی مثل هند و غیره را هم جذب و دنیا را از این وضعیت نجات بدهد .
آخرین اخبار