مقانلو : حاشیه های پنهان باورهایمان را کمرنگ کرده بود / به برنامه ام اعتقاد داشتم و دارم

سرمربی تیم اعزامی تکواندو به رقابت های المپیک ریو گفت : حاشیه های پنهانی که وجود داشت کمی باورهایمان را کمرنگ کرده بود .

مقانلو : حاشیه های پنهان باورهایمان را کمرنگ کرده بود / به برنامه ام اعتقاد داشتم و هنوز هم دارمسرمربی تیم اعزامی تکواندو به رقابت های المپیک 2016 در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ؛گفت : من فکر می کنم حاشیه های پنهان که وجود داشت و دور از چشم من بود یک مقدار باورهایمان را کمرنگ کرده بود و به قول معروف تا زمانیکه آب داخل کشتی وارد نشود هیچ زمانی کشتی غرق نمی شود . 

وی ادامه داد : متأسفانه شرمنده مردم شدیم بنده مسئولیت تمام اینها را می پذیرم چرا که باید این حاشیه های پنهان را می دیدم که ندیدم ولی این را باید بگویم که به برنامه ام اعتقاد داشتم و هنوز هم اعتقاد دارم . 

مقانلو تصریح کرد : شرمنده مردم شدیم ما می دانیم که اگر قهرمان جهان و آسیا شدیم و رهبر انقلاب بابت نتایج کسب شده به ما پیام دادند بخاطر دعای خیر مردم بود و همیشه این را می دانیم که اگر وارد میدانی می شویم با باورهای متقابلمان است که می توانیم از سخت ترین شرایط بیرون بیاییم . 

وی در پاسخ به این سوال که قرارداد وی تا چه زمانی است بیان داشت : قرادادم تا المپیک بوده ولی همیشه این را گفته ام که رئیس فدراسیون حق این را دارد که اگر هر زمان بیژن مقانلو نتوانست نتیجه لازم را کسب کند وی را کنار بگذارد. 

سرمربی تیم ملی تکواندو کشور در پایان خاطرنشان کرد: قرارداد بنده از قدیم تا بعد از المپیک بوده ولی در این خصوص حق با جناب پولادگر است و هر تصمیمی بگیرند بنده می پذیرم و جا دارد از وی تشکر کنم در این دو سال و نیم از مهیا کردن تمام امکانات لازم در حق ما دریغ نکردند که این تیم در سنوات گذشته توانست این همه افتخار کسب کند. 

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
پولادگر بزرگترین اشتباه ماست...برد و باخت دو سر ورزشه.اما این پولادگره که رفته و پشت مدال کیمیا پنهان شده...نه شکست فرزان و مهدی و سجاد و نه هیچ چیز دیگه بلکه خود پولادگر بدترین اتفاق تکواندوی ماست...باید بره
United States of America
ناشناس
۲۰:۳۶ ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
طبق انتظار همه تقصیرها افتاد گردن موجود موهوم حاشیه که میتونه در قالب رسانه ها، منتقدین، اعضای سابق تیم، مربیان سابق تعریف بشه. شاهد نزدیک شدن بیش از پیش ادبیات رییس و سرمربی به هم هستیم که گویا فهمیدن برای بقا به هم احتیاج متقابل دارن!
آخرین اخبار