شیراز؛

نتایج رقابت های ورزشی دانش آموزان دختر کشور در فارس

فینالیست ها و تیم های راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر کشور در فارس مشخص شدند.

نتایج رقابت های ورزشی دانش آموزان دختر کشور در فارسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس آخرین نتایج رقابت های ورزشی دانش آموزان دختر کشور در فارس را اعلام کرد.

محمد جعفری در جمع اعضای ستاد برگزاری این مسابقات گفت: در رشته والیبال دوره متوسطه دوم تیم های فارس،تهران به فینال و تیم های خراسان رضوی و البرز دیدار رده بندی را برگزار خواهند کرد.

جعفری افزود: در رشته بسکتبال دوره متوسطه دوم تیم های فارس و تهران مسابقه فینال و تیم های کرمانشاه وآذربایجان شرقی مسابقه رده بندی را برگزار می کنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس ادامه داد: در رشته فوتسال دوره متوسطه دوم تیم های کردستان وتهران به فینال و تیم های کرمانشاه و کهگیلویه و بویر احمد به دیدار رده بندی راه یافتند.

وی خاطر نشان کرد: در رشته فوتسال ابتدایی تیم های کرمانشاه، شهرستان های تهران، لرستان و خراسان رضوی به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس بیان کرد: در رشته بسکتبال ابتدایی تیم های فارس ،کردستان، آذربایجان شرقی و  خراسان رضوی به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.

جعفری ادامه داد: در رشته هندبال ابتدایی نیز تیم های فارس، شهرستان های تهران، قزوین و تهران به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس افزود: در رشته والیبال دوره ابتدایی نیز تیم های اصفهان وخراسان رضوی به فینال و تیم های فارس، شهرستان های تهران مشترکا" سوم شدند.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار