اردوغان: به عملیات در شمال سوریه ادامه خواهیم داد

رییس جمهور ترکیه اعلام کرد کشورش به عملیات خود در شمال سوریه ادامه می دهد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رجب طیب اردوغان -- رئیس جمهوری ترکیه -- اظهار داشت، کشورش به عملیات خود در شمال سوریه ادامه می دهد.

رجب طیب اردوغان در سخنانش در مراسم افتتاحیه پل معلق سلطان یاووز سلیم در استانبول، گفت:« به عملیات در شمال سوریه ادامه دهیم تا بتوانیم همه گروههای تروریستی را در آنجا نابود کنیم.»

رئیس جمهوری ترکیه تصریح کرد:« عملیات جرابلس را آغاز کرده ایم، آنان نیز عملیات تروریستی خود را در ترکیه آغاز کرده اند، روز گذشته تلاش کردند آقای قلیچدار اوغلو، رئیس حزب جمهوری خلق را در شهر آرتوین ترور کنند، آقای قلیچدار اوغلو در کنار ما، در کنار رئیس حزب عدالت و توسعه، رئیس حزب جنبش ملی، رئیس ستاد کل ارتش و بسیاری از سازمان های مدنی در تظاهرات ضد کودتا حاضر شده بود تا آن روز شاهد نمایشی از آشتی ملی در کشور باشیم در نتیجه تلاش کردند او را ترور کنند. از خدا می خواهم او را در مواضع ملی اش حفظ کند و به خاطر مواضع ملیش از او تشکر می کنم. گروه تروریستی جدایی طلب مدتهاست سنگرهایی را حفر کرده است تا بر برخی مناطق مسلط شود اما نقشه آنان را با شکست مواجه کردیم و حال آنان در پی انتقامجویی هستند، روز یکشنبه سفری به شهر غازی انتپ خواهم داشت تا به قربانیان عملیات تروریستی و خانواده هایشان تسلیت بگویم.»

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۶ ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
آقای اردوغان حتما منطقه پرواز ممنوع هم برای صرف دسر نیاز دارند . مردک صندلی صدارتت هنوز سست است ، عبرت نگرفته ای ! داخل کشورت را نمی توانی اداره کنی ! با ملت خودت سر جنگ داری ! با کشور سوریه چکار داری ؟ به تو چه ! با خون مردم کشورهای همسایه ات ارتزاق می کنی . شرف اسلامی سلطان عبد الحمید به مراتب از همه دولت های بعد از حکومت عثمانی و ترکیه دست ساز صهیونیست ها بیشتر بود !
آخرین اخبار