با این ترفندها؛

"واتس اپ" نمی تواند شماره همراه شما را با فیسبوک به اشتراک گذارد

دو روش بسیار ساده وجود دارد که به شما اطمینان می دهد واتس اپ قادر به اشتراک گذاری شماره همراه شما با فیسبوک نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از دیلی میرر؛ روز پنجشنبه واتس اپ اعلام کرد قصد دارد برای ارائه خدمات بهتر به کاربران خود با تغییر سیاست حریم خصوصی ، اطلاعات کاربران این اپلیکیشن به ویژه شماره های همراه آنان را با فیسبوک به اشتراک بگذارد.

واتس اپ مدعی شد با انجام این تغییر امکان دوست یابی برای کاربران فیسبوک راحت تر خواهد شد و از طرفی تبلیغات مرتبط و مورد علاقه کاربران برای آنها به نمایش در خواهد آمد.

اکثر کاربران واتس اپ نگران این مسئله هستند که شماره های آنها با افرادی که جز دوستان نزدیک  شان محسوب نمی شوند به اشتراک گذاشته شود. اما بر اساس گزارش مجله "Motherboard" " از طریق دو روش می توانید به واتس اپ اجازه اشتراک گذاری اطلاعات با فیسبوک را ندهید.


1- در هنگام بروز رسانی شرایط استفاده از خدمات واتس اپ، در ابتدا از شما درخواست می شود که اصول و شرایط استفاده  آن را قبول کنید. شما باید قبل از کلیک کردن " می پذیرم" (agree) به پایین صفحه بروید و " تیک " جمله ای که در مورد اشتراک گذاری اطلاعات شما با فیسبوک است را برداشته و سپس بر روی " می پذیرم" کلیک کنید.

2- روش برای آن دسته از کاربران واتس آپ است که قبلا پیش از برداشتن "تیک" بر روی " قبول" کلیک کرده اند. در قسمت بالای اپلیکیشن واتس اپ ، در قسمت Setting  بر روی گزینه Account کلیک کنید و در آنجا تیک گزینه "Share my account info" بردارید.

بعد از بروز رسانی شرایط حریم خصوصی ، واتس اپ اجازه به اشتراک گذاری اطلاعات شما مانند شماره همراه و غیره را با فیسبوک و سایر شرکت های تبلیغاتی نخواهد داشت.



 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار