اهواز؛

نجات سه نفر از رودخانه دز

در 2 حادثه جداگانه که عصر ديروز در بوستان ساحلي رودخانه دز اتفاق افتاد يک نفر غرق شد و سه نفر ديگر نجات يافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،رئيس جمعيت هلال احمر دزفول گفت:درحادثه که در منطقه گردشگري بوستان علي کله اتفاق افتاد سه نفر در رودخانه دز غرق شدند که با سرعت عمل ماموران نجات غريق شهرداري 2 نفر از آنان نجات يافتند اما نفر سوم در رودخانه غرق شد.

عظيم رضايي مرساق اظهار کرد: يکي از اين افراد که به دليل غرق شدن در رودخانه و توقف پنج دقيقه اي تنفس ، دچار ايست قلبي تنفسي شده بود با سرعت عمل و تلاش نيروهاي امدادي پايگاه امداد و نجات ساحلي هلال احمر احيا شد  و از مرگ حتمي نجات يافت که در بيمارستان دزفول بستري است.

وي ادامه داد:جسد نفر سوم پس از نيم ساعت با تلاش ماموران نجات غريق شهرداري دزفول در رودخانه دز پيدا شد.

رئيس جمعيت هلال احمر دزفول همچنين گفت: در حادثه اي ديگر فردي هنگام شيرجه زدن در رودخانه دچار آسيب شد که با تلاش ماموران امدادي هلال احمر کمک هاي امدادي اوليه بر روي انجام شده و به بيمارستان منتقل شد.

بوستان ساحلي علي کله دزفول در پايين دست سد تنظيمي از جمله مناطق گردشگري دزفول است که در ايام تعطيل ميزبان مسافران و گردشگران از شهرهاي مختلف استان خوزستان مي باشد.

تلاش نيروهاي نجات غريق شهرداري دزفول و نيز پايگاه امدادي جمعيت هلال احمر تاکنون موجب نجات جان دهها مسافر و شهروند دزفولي شده است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.