گلستان،

۱۴ پروژه آموزشی و پرورشی در استان گلستان افتتاح می‌شود

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان گلستان گفت: در هفته دولت امسال ۱۴ پروژه آموزشی و پرورشی با اعتبار بیش از ۱۳۹ میلیارد ریال در گلستان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل آموزش وپرورش گلستان، عماد مخدومی اظهار داشت: به‌منظور استاندارد‌سازی و ایمنی سیستم گرمایشی در مدارس استان، 433 کلاس درس در قالب 67 مدرسه به سیستم حرارت مرکزی تجهیز شده که در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: همزمان با گرامیداشت هفته دولت 14 باب پروژه آموزشی و پرورشی با ظرفیت 71 باب کلاس درس درحدود 13 هزار متر مربع مساحت زیربنا در همه نقاط گلستان افتتاح می‌شود.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس گلستان تصریح کرد: برای ساخت این پروژه‌ها بیش از 139 میلیارد ریال اعتبار از منابع ملی، اعتبار مردمی و اعتبار استانی هزینه شده است.

وی درباره پراکندگی این پروژه‌ها در استان گفت: 3 پروژه در شهرستان‌های رامیان، بندرترکمن و گمیشان و همچنین یک پروژه در شهرستان‌های مینودشت، مراوه تپه، آق‌قلا، علی‌آبادکتول و گنبدکاووس در قالب طرح احداث، مقاوم‌سازی و تخریب و بازسازی به بهره‌برداری خواهد رسید.

مخدومی اظهارداشت: به منظور استانداردسازی و ایمنی سیستم گرمایشی در مدارس استان، 433 کلاس درس در قالب 67 مدرسه به سیستم حرارت مرکزی تجهیز شده که در این ایام به بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس گلستان افزود: اعتبار هزینه شده در سیستم گرمایشی مدارس بیش از 40 میلیارد و 840 میلیون ریال است.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.