اجاره بهای دفاتر ستاد انتخاباتی ترامپ و کلینتون، ماهیانه چقدر است؟

سی‌ان‌ان در گزارشی هزینه اجاره بهای دفاتر ستاد انتخاباتی دو نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا را اعلام کرد.

اجاره بهای دفاتر ستاد انتخاباتی ترامپ و کلینتون، ماهیانه چقدر است؟
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل شبکه تلویزیونی سی ان ان، هزینه اجاره دفاتر ستاد انتخاباتی دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ماه، حدود چهارصد هزار دلار است. رقابت‌های انتخاباتی دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با هیلاری کلینتون دموکرات با شدت ادامه دارد. در حالی که میزان محبوبیت ترامپ در نظرسنجی ها در حال افول است، میزان اجاره ای که او از واحدهای تجاری در برج ترامپ دریافت می کند در حال افزایش است.

 دفتر اصلی ستاد انتخاباتی ترامپ در خیابان پنجم نیویورک واقع است. ترامپ منابع مالی برای فعالیتهای انتخاباتی اش را خودش تامین می کند. ترامپ ماهانه مبلغ سی و پنج هزار دلار برای اجاره دفتر اصلی ستاد انتخاباتی اش در برج ترامپ در نیویورک تعیین کرده بود که در واقع، پول از یک جیب او خارج می شد و به جیب دیگر او می رفت. اما از وقتی که حامیان مالی به کمک ترامپ آمده اند، ترامپ اجاره این دفتر بزرگ را به حدود یکصد و هفتاد هزار دلار در ماه رسانده است که حدود پنج برابر رقم قبلی است. ستاد انتخاباتی ترامپ اعلام کرده است قصد دارد واحدهای بیشتری را در این برج اجاره کند و نیروهای بیشتری را هم به کار بگیرد. 

دفتر اصلی ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون نیز در نیویورک است. هزینه اجاره دفتر ستاد انتخاباتی وی، حدود دویست و دوازده هزار دلار در ماه است. اما هیلاری کلینتون نمی تواند این پول را برای خودش نگاه دارد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار