شاهرخی: برای صعود به جام جهانی شانس خوبی داریم

مربی پیشین تیم ملی فوتبال معتقد است با انجام بازی تدارکاتی و برگزاری اردوهای منظم،تیم ملی به جام جهانی صعود خواهد کرد.

همایون شاهرخی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،با انتقاد از عملکرد مدیریت ورزش در کشور گفت:وقتی ورزشکاران المپیکی با سختی و مشقت های فراوان و تمرینات فشرده به مدال می رسیدند همان مسئولانی که از آنان حمایت لازم را نکرده و پشت ناکامی ها پنهان شده بودند برای مطرح کردن خود جلو می آمدند و طوری وانمود می کردند که گویی ورزشکاران ما مدیون حمایت های بی دریغ آنان هستند.

وی افزود:البته این کارها فقط محدود به این دوره نمی شود در گذشته نیز همین روش غلط وجود داشته است.با توجه به مصاحبه های ورزشکاران و مربیان به نظر می آید کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش هر دو کم کاری کرده اند.

شاهرخی همچنین در مورد قضاوت تیم داوری ایرانی در فینال المپیک ریو اظهار کرد:فغانی به عنوان نماینده ایران در فینال بزرگترین رویداد ورزشی جهان یعنی المپیک قضاوت کرده ایشان علاوه بر تشویق معنوی حتما باید به صورت مادی نیز تشویق شود. وقتی بین آن همه داور فغانی برای این بازی انتخاب شده یعنی امثال فغانی افتخار این مملکت هستند و باید یادمان باشد که ما نیز در ایران به او احترام بگذاریم.

مربی پیشین تیم ملی با اشاره به بازی های تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی روسیه گفت: اگر بازی های تدارکاتی مناسب و اردوهای کوتاه مدت و بلند مدت به صورت منظم انجام شوند با توجه به گروهی که در آن هستیم شانس خوبی داریم و می توانیم به جام جهانی صعود کنیم.

همایون شاهرخی در پایان در مورد پروسه انتخاب مدیر در ورزش خاطر نشان کرد:البته چون من مدتی است در ورزش فعالیت خاصی ندارم ممکن است حرف هایم طور دیگری برداشت شود.

به نظر من روند انتخاب مدیر در ورزش ایران دچار مشکل است.به طور کلی انتخاب مدیر یک مجموعه باید بر مبنای تخصص و تعهد باشد ولی همانطور که می دانید مبنای انتخاب مدیر در ورزش فاکتورهای دیگری به غیر از تخصص و تعهد است که امیدوارم این روند تغییر کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار