خر‌مگاه: بهنام پیشرو مدعی شده مالک نفت نیست

مربی فصل گذشته تیم نفت تهران گفت: مسئولان شرکت بهنام پیشرو با ادعایی ‌واهی قصد پرداخت نکردن مطالبات ما را دارند.

خر‌مگاه: بهنام پیشرو مدعی شده مالک نفت نیستبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فو‌تسال باشگاه خبرنگاران جوان، محمد خر‌مگاه مربی تیم فوتبال استقلال تهران درباره حضور در فدراسیون فوتبال اظهار داشت: امروز برای پیگیری مطالبات خود از باشگاه نفت تهران به فدراسیون فوتبال آمدیم تا نشستی با رئیس فدراسیون برگزار کنیم اما از آنجایی که تاج در نشستی دیگر شرکت کرده بود دستور داد تا اسدی دبیر کل فدراسیون به مشکل ما رسید گی کند.

وی افزود: اسدی هم هماهنگی‌های لازم را نسبت به پرداخت مطالبات اعضای فصل گذشته نفت تهران انجام داد. خوشحالم وی به عنوان فرد فو‌تبالی حرف ما را متوجه شد و در عرض کمتر از 5 دقیقه کاری را که ما سه ماه است به دنبال انجام آن هستیم به اتمام رساند.

خر‌مگاه ادامه داد: برای من جالب است که شرکت بهنام پیشرو با وجود گذشت دو ماه از مالکیت باشگاه نفت تهران ادعا می‌کند که در این باشگاه هیچ کاره است و به همین دلیل پول ما را نمی‌دهد. خوشبختانه اسدی دستور داد هرچه سریعتر وضعیت ‌طلبمان پیگیری شود تا تکلیف همه مشخص شود.

مربی استقلال تهران در پایان در مورد مقدار طلب خود از نفت  بیان کرد: من حدود 80 درصد مبلغ قرارداد فصل گذشته‌ام را از نفت تهران طلبکار هستم و این موضوع مشکلات زیادی را برای من به وجود آورده است. امیدوارم با اقدامات مسئولان فدراسیون هرچه سریعتر به پول خود برسیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار