اهواز؛

افتتاح پروژه های برق رسانی در کارون

8 پروژه بزرگ روشنایی و برق رسانی شبکه برق در شهرستان کارون افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،مدیر امور برق شهرستان کارون گفت: با تلاش مدیریت امور برق شهرستان کارون هشت پروژه بزرگ روشنایی معابر، برق رسانی و ساماندهی شبکه برق با حضور مهندس علیدادی و جمعی از مسئولین محلی با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۸۲۲ میلیون ریال در مسیر جاده کوت امیر و جاده آبادان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفتند.

حجت توکلی در خصوص اجرای این پروژه ها گفت: با برنامه ریزی انجام شده از ابتدای سال جاری تاکنون و پس از انجام پروژه ساماندهی شبکه برق و پاکسازی کامل برق های غیرمجاز، تامین روشنایی معابر به منظور بهره مند کردن روستاهای اطراف این شهرستان از نعمت روشنایی جز اولویت بعدی ما بوده که از جمله این اقدامات نصب سیستم روشنایی معابر جهت مسیر مواسلاتی  ۳۵ روستا از توابع این شهرستان است که امروز با حضور علیدادی فرماندار این شهرستان و هیئت همراه افتتاح شد.

مدیر امور برق شهرستان کارون اهواز در ادامه تصریح کرد:  از جمله اقدامات مهمی که طی این مدت انجام گرفته است ساماندهی و تامین و توسعه برق روستاهای غزاویه بزرگ، تامین برق و احداث شبکه روشنایی روستاهای امام حسین(ع) دو قلعه کوچک و کوی منتظری احداث روشنایی بین سه راهی جنگیه و منازل کوت امیر از جمله پروژه های هستند که در هفته دولت بهره برداری شدند. در این پروژه تاکنون نسبت به نصب ۱۷ دستگاه ترانسفورماتور، ۲۷۹ اصله پایه بتونی و ۲۵ کیلومتر کابل خودنگهدار اقدام شده است.

توکلی در خصوص جزئیات بیشتر روشنایی معابر اضافه کرد: این پروژه که با هدف تامین روشنایی مسیر اصلی جاده از هادی آباد تا روستای بزرگ غزاویه بزرگ احداث و امروز بدست فرماندار این شهرستان کلید خورد، در این پروژه تاکنون نسبت به احداث بیش از چهار هزار ۲۰۰ متر شبکه روشنایی و نصب ۹۸ دستگاه کله چراغ ۱۵۰ وات لاک پشتی سدیمی با بهره گیری از تکنولوژی جدید و در راستای ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت مشترکین و روستائیان که در این مسیر زندگی می کنند، صورت گرفته است. پیش از این در تاریکی شب هموطنان ساکن در این روستاها به سختی در این مسیر شبها تردد می کردند.   

وی بیان کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۸۲۲ میلیون ریال و از محل منابع داخلی و تبصره بند «ز» تامین و به مرحله بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.