قزوین؛

دیدارمعاون حقوقی رئیس جمهور با نماینده ولی‌فقیه + عکس

معاون حقوقی رئیس جمهور با نماینده ولی‌فقیه در استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در این دیدار  گفت: رهبری در دیدار رئیس جمهور و هیأت دولت تأکید کردند که ترویج امید در جامعه دارای اهمیت بسیاری است چرا که پیشرفت کشور نیازمند امید در بین جوانان است.

دیدارمعاون حقوقی رئیس جمهور با نماینده ولی‌فقیه

امام جمعه قزوین اضافه کرد: امروز در حوزه نظامی و موشکی حرف‌های جدی برای گفتن داریم و امنیت کشور نیز مرهون همین پیشرفت‌های نظامی و موشکی است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی به وضعیت شغل و معیشت مردم، به ویژه جوانان هم اشاره و ادامه داد: استان قزوین به خاطر صنعتی بودن، از استان‌های دیگر مردم را برای کار می‌پذیرفت اما امروز مشکلات این حوزه برای مردم نگرانی به وجود آورده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین افزود: عدالت، انصاف و حمایت از قشرهای ضعیف بسیار لازم و ضروری است و این قشر باید بداند که مسئولان نسبت به آن‌ها دلسوز هستند و به مشکلاتشان توجه جدی دارند.

دیدارمعاون حقوقی رئیس جمهور با نماینده ولی‌فقیه

معاون حقوقی رئیس جمهور هم در این دیدار یکی از توفیقات دولت را بهسازی رابطه بین دولت و روحانیت عنوان کرد.

 حجت‌الاسلام‌ مجید انصاری  با تأکید بر این‌که مهمترین دغدغه دولت رفع مشکلات اقتصادی است، افزود: دولت در تلاش است با جذب سرمایه‌گذار، رونق اقتصادی را افزایش دهد و مشکلات این بخش را برطرف کند.

معاون حقوقی رییس جمهور رانت اطلاعاتی را که نتیجه عدم شفافیت در اقتصاد است، یکی از چالش‌های حوزه اقتصاد برشمرد و افزود: برخی‌ها با رانت اطلاعاتی به ثروت‌های کلان دست پیدا می‌کنند و برخورد با این موضوع به صورت جدی در دستور کار دولت قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.