اهواز؛

بهره مندی ازخدمات عمرانی برای ساکنان سه روستا

با اجرای طرح هادی ساکنان سه روستای محروم دزفول از خدمات عمرانی بهره مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شنبه در حاشیه بهره برداری از این طرح ها گفت: این طرح ها شامل زیرسازی، بهسازی و روکش آسفالت همچنین جدول بندی و جمع آوری آب های سطحی در روستاهای آبید بخش سردشت و روستای رزگه بخش شهیون می باشند.

ناصر ایزدی فر افزود: بهسازی و زیرسازی آسفالت معابر روستای آبید بخش سردشت در قالب اجرای طرح هادی از محل اعتبارات نفت و ملی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه جذب اعتبار ملی برای اجرای طرح های شهرستانی به سختی انجام می شود از پیگیری نماینده دزفول برای جذب این اعتبار تقدیر کرد و اظهار داشت: 14 میلیارد ریال از منابع ملی پارسال برای زیرسازی و بهسازی روستاهای دزفول اختصاص یافت.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دزفول ادامه داد: 18هزار متر مربع زیرسازی و اجرای آسفالت روستای آبید با اعتباری بیش از چهار میلیارد ریال اجرا شده که زیر سازی 10 هزار متر مربع از معابر این روستا همچنان نیاز تامین اعتبار و زیرسازی دارد.

ایزدی افزود: با بهره برداری از هشت هزار متر مربع آسفالت و زیرسازی معابر روستای رزگه بخش شهیون دزفول با اعتبار سه میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت کار آسفالت و زیرسازی این روستا به طور کامل اجرا و این روستا برای نگهداری و ارائه خدمات تحویل دهیار شد.

معاون عمرانی فرمانداری ویژه دزفول نیز در حاشیه آیین بهره برداری از طرح های عمران روستایی این شهرستان از توجه ویژه دولت یازدهم به مناطق محروم خبر داد و گفت: در سه سال گذشته بخش زیادی از توان شهرستان در جهت رفع محرومیت زدایی از مناطق محروم بخش سردشت و شهیون دزفول صرف شده است.

انتهای پیام/ص



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.