اراک؛

اقتدار نظام اسلامی با ایستادگی 37 ساله ملت ایران

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:در ۳۷سال گذشته نظام اسلامی به آمریکا ثابت کرد که در مقابل تمامی فشارهای آنان با قدرت ایستادگی کرده است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛ سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش سلسله اجتماعات ضداستکباری دانش آموزان با عنوان آیین بزرگداشت «مرد استکبار ستیز» در اراک گفت: طی ۳۷سال گذشته نظام جمهوری اسلامی ایران به آمریکا و هم پیمانایش ثابت کرد که در مقابل تمامی فشارهای آنان با قدرت ایستادگی کرده و این ایستادگی با یاری خداوند، پشتیبانی ملت و درایت رهبر ادامه دارد و نمی توان به وعده های آمریکا دل خوش کرد.

 وی اضافه کرد : امروز دشمن در برابر اقتدار نظام اسلامی احساس ضعف می کند وبه همین علت همواره درپی توطئه است بنابراین نباید به وعده هایش دل خوش کنیم.

فدوی  افزود: آمریکا بر مدار قدرت و زور قرار دارد و بر همین اساس قلدری می کند و انتظار دارد همه کشورها تحت سلطه این کشور باشند تا بتواند از منابع کشورها بهره کشی و سواستفاده کند.

وی ادامه داد : چون آمریکا بر مدار قدرت است بیشتر ازهمه قدرت نظام اسلامی را می فهمد و چون می داند طرف آنان یعنی نظام جمهوری اسلامی از قدرت متکی به خداوند و قرآن برخوردار است به خاطر همین از موضع تمکین برخورد می کند، در واقع آمریکایی ها سه دهه پیش به قدرت الهی ایران اسلامی پی بردند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگر سخنان خودگفت: جدال ایران اسلامی با دشمنان تا بن دندان مسلح، جدال حق علیه باطل است و براساس وعده قرآن وخدا هیچ گاه حق و باطل در هیچ شرایطی نمی توانند در کنار هم قرار بگیرند.

فدوی گفت: در این صف بندی آمریکایی ها باطل هستند و با تمام قدرت مالی که دارند در مقابل نظام جمهوری اسلامی محکوم به شکست و زوالند که این هم از برکت خون ۲۰۰هزار شهید است.
انتهای پیام / ف

برچسب ها: اراک ، فدوی ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.