شاخص بورس به 77 هزار واحد رسید

امروز در جریان معاملات بازار سرمایه تعداد 77هزار و 535 سهم اوراق بهادار به ارزش 1 میلیارد ریال در بیش از 38 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

به گزارش خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه  اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز در آغاز معاملات بازار سرمایه تعداد 77هزار و 820 سهم اوراق بهادار به ارزش 875 میلیارد ریال در بیش از 8 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

این گزارش می افزاید شاخص کل هم وزن نیز با 20 واحد رشد به عدد 14 هزار و484 واحد رسید.

نمادهای پر بیننده معاملات امروز در گروه نماد اخابر، واتی و نماد منفی  در گروه فارس، فاراک، وساپا، خودرو، آکنتورکار خود را به آغاز کرد.

گفتنی است شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با 13.60 واحد رشد به عدد 821 هزار و90 واحد رسید . براین اساس ارزش کل معاملات از 70 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی ازدست به دست شدن 19 میلیون سهم طی3  هزار نوبت معاملاتی بود.

روند سراشیبی بورس در جریان معاملات


به گزارش خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه  اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز در جریان معاملات بازار سرمایه تعداد 77هزار و 535 سهم اوراق بهادار به ارزش 1 میلیارد ریال در بیش از 38 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

این گزارش می افزاید شاخص کل هم وزن نیز با 28.80 واحد کاهش به عدد 14 هزار و 435 واحد رسید.

نمادهای پر بیننده معاملات امروز در گروه نماد اخابر و نماد منفی  در گروه فولاد، خساپا، فخوز، خودرو، ومعادن، کچاد کار خود را به جریان انداخت.

گفتنی است شاخص کل فرابورس در جریان معاملات با 9.90 واحد رشد به عدد 818 هزار و20 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 406 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی ازدست به دست شدن 101 میلیون سهم طی14  هزار نوبت معاملاتی بود.


بورس درپایان معاملات درجا زد

به گزارش خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه  اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز در کاهش معاملات بازار سرمایه تعداد 77هزار و 313 سهم اوراق بهادار به ارزش 2 میلیارد ریال در بیش از 60 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

این گزارش می افزاید شاخص کل هم وزن نیز با 70.9 واحد کاهش به عدد 14 هزار و394 واحد رسید.

نمادهای پر بیننده معاملات امروز در گروه نماد اخابر و نماد منفی  در گروه فولاد، فخوز، خساپا، فارس، کچاد، شپنا کار خود را به اتمام رساند.

گفتنی است شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با 7.50 واحد رشد به عدد 818 هزار و80 واحد رسید. براین اساس ارزش کل معاملات از 605 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی ازدست به دست شدن 144 میلیون سهم طی21  هزار نوبت معاملاتی بود.

بازار امروز حال خوشی نداشت

عباس اسپید در گفتگو با خبرنگار بیمه، بانک و بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وضعیت بازار بورس امروز افزود: خودرویی ها و فولادی ها بیشترین تاثیرمنفی را بربازار داشتند ، این درحالیست که مخابرات بیشترین تاثیر مثبت را برشاخص بازارها داشتند.

وی در ادامه ازپیش بینی بازار بورس نسبت به هفته جاری خبر داد و عنوان کرد: درطی هفته ممکن است یک الی دو روز بازار مثبت باشد اما کلیت روند بنظر نمی رسد امیدی به بازار وجود داشته باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار