اصفهان؛

ایجاد روابط عمیق اقتصادی اصفهان و آلمان

در دیدار مدیر عامل گروه صنعتی و سرمایه گذاری آلمانی با رییس اتاق بازرگانی اصفهان، فرصت‌های تجاری و سرمایه گذاری بین استان اصفهان و آلمان مورد بررسی قرار گرفت .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رییس اتاق بازرگانی استان گفت: استان اصفهان با داشتن 8 هزار و 500 واحد صنعتی به عنوان صنعتی‌ترین استان کشور شناخته می‌شود و می‌تواند روابط عمیق تجاری با شرکت‌های آلمانی داشته باشد.

سید عبدالوهاب سهل آبادی افزود: اتاق بازرگانی اصفهان با داشتن 2 هزار و 500 عضو روابط تجاری و بین المللی نزدیکی با کشورهای اروپایی و آسیایی دارد.

وی از آمادگی اتاق اصفهان در پیگیری حل مشکلات سرمایه گذاری خارجی خبر داد و گفت: اتاق اصفهان با ایجاد کمیسیون حمایت از سرمایه گذاری، تامین مالی و توسعه روابط خارجی پیگیری مسایل و مشکلات سرمایه گذاران خارجی است .

رییس اتاق بازرگانی اصفهان خواستار مشارکت شرکت‌های آلمانی در پروژه‌های صنعت گردشگری استان اصفهان شد و گفت: اصفهان یکی از بهترین شهرهای گردشگرپذیر در جهان است که می‌تواند زمینه مناسبی برای سرمایه گذاری شرکت‌های آلمانی در بخش گردشگری را فراهم سازد.

مدیر عامل گروه صنعتی و سرمایه گذار آلمانی گفت: این شرکت سابقه خوبی از همکاری با استان اصفهان در ساخت مجتمع صنعتی فولاد مبارکه دارد و امیدوار است روابط اقتصادی و سرمایه گذاری عمیق تری با این استان داشته باشد.

بورخارد داهمن بوروکراسی دست و پاگیر برای تسهیل روابط تجاری و سرمایه گذاری دو کشور را مورد انتقاد قرارداد و گفت: برای تاسیس یک شرکت در ایران بیش از 8 ماه است تلاش می‌کنیم و این موضوع در کشور آلمان نیز شبیه ایران است .

مدیر عامل گروه صنعتی و سرمایه گذاری آلمان از آمادگی همکاری اتاق بازرگانی دوسلدروف آلمان با اتاق اصفهان جهت برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریتی و فنی خبر داد و گفت: اصفهان با آلمان می‌تواند روابط نزدیک تجاری و آموزشی داشته باشد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار