توقیف خودرو با بیش از 38 کیلو تریاک

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف 38 کیلو و 800 گرم تریاک و دستگیری قاچاقچی جوان در عملیات مشترک با پلیس استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف 38 کیلو و 800 گرم تریاک و دستگیری قاچاقچی جوان در عملیات مشترک با پلیس استان کرمان خبر داد.
سرهنگ خلیل نثاری گفت:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان با تلاش اطلاعاتی گسترده ای که طی چند شبانه روز صورت گرفت، ار انتقال محموله سنگین مواد مخدر با خبر شدند.
وی افزود: بر اساس گزارش های بدست آمده ، قاچاقچیان این محموله که اعضا ی حرفه ای باند تهیه و توزیع مواد مخدر بودند، محموله را از سیستان و بلوچستان به مقصد تهران بارگیری کردند.
سرهنگ نثاری گفت:علاوه بر انجام هماهنگی های لازم انتظامی و قضایی با استان کرمان که در مسیر تردد قاچاقچیان قرار داشت ، عملیات مشترک دستگیری قاچاقچیان طرح ریزی شد.
نثاری افزود قاچاقچیان که با یک دستگاه خودروی شاسی بلند اسپورتیج از شهرستان بافت به سمت کرمان در حرکت بودند ، شناسایی و با اقدام سریع پلیس متوقف شدند.
وی به دستگیری یک قاچاقچی 23 ساله در این عملیات اشاره و تصریح کرد: پس از انتقال خودرو و بازدید از آن 38 کیلو و 800 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان بر مبارزه قاطع و هماهنگ پلیس و سایر دستگاه های امنیتی و انتظامی با سوداگران مرگ تاکید و به عموم مردم توصیه کرد:به محض از اطلاع از فعالیت مشکوک و غیر قانونی در این حوزه مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهید.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.