سنندج؛

برای ایجاد نشاط در جامعه باید از ظرفیت های هنر بهره گرفت

نماینده ولی فقیه در کردستان زبان هنر را بسیار پر نفوذ دانست و بر بهره گیری از همه ظرفیت های هنر برای امید آفرینی و نشاط در جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی روز یکشنبه در دیدار جمعی از هنرمندان استان در سنندج گفت: با استفاده از زبان هنر بسیاری از مفاهیم عمیق را می توان انتقال و آن را به معنویت پیوند داد.
وی با اشاره به اینکه انسان دارای استعدادها و خلاقیت های زیادی است، افزود: با بهره گیری و شکوفایی از استعدادها وظیفه ما این است که زمینه بروز و ظهور این استعدادها را فراهم کنیم.
وی اظهار کرد: اگر معنویت به زبان هنر پیوند بخورد هنر معنای معنوی خاص خود را پیدا می کند و می تواند تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد.
وی افزود: هنر ابزاری تاثیرگذار در رشد انسان است که می تواند آینده ای پر از امید و انرژی را نشان دهد.
آیت الله حسینی شاهرودی گفت: برگزاری نمایشگاه های هنری که در فضاها و فرصت های معنوی مانند ماه رمضان دایر می شود کار ارزشمندی است که اجر معنوی آن ثبت می شود.
وی اظهار کرد:انتشار آثار فاخر و تاثیرگذار هنرمندان استان در فضای مجازی زمینه برای ظهور و بروز استعدادهای دیگر را فراهم می کند.
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری جلوگیری از به حاشیه رفتن هنر را مهمترین رسالت هنرمندان عنوان کرد و افزود: اگر از موضوعات هنری خلاقانه استفاده شود هنر به حاشیه کشیده نمی شود.
وی زبان هنر را بهترین ابزار برای تقویت عرق ملی و افزایش وحدت ملی دانست.
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.