اصفهان؛

پنج رتبه برتر مدارس کاشان در بین مدارس استان اصفهان

پنج مدرسه کاشان در ارزیابی اجرای طرح های سالانه مدارس مناطق چهل گانه استان اصفهان برتر شد.

مدیر آموزش و پرورش کاشان، در گفتگو با خبرنگاربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت:دبستان مهندس امینی، دبیرستان های اصفهانیان، نمونه دولتی امام
خامنه‌ای، دخترانه حضرت  نرجس و  حضرت فاطمه زهرا پنج مدرسه‌ای است که در اجرای  طرح‌های مختلف رتبه‌های برتر را کسب‌کرد.
محمود خدمتی، افزود:"دبستان مهندس امینی " رتبه دوم مدارس استان اصفهان را در اجرای طرح "روز همراه با رشد" که هفته آخر اسفند سال گذشته با موضوع کاربست محتوای آموزشی و  مجلات رشد در مدارس ابتدایی برگزار شد به دست آورد.
به‌گفته‌وی، دبیرستان های  اصفهانیان با 171 امتیاز، رتبه سوم در گروه مدارس متوسطه اول و نمونه دولتی امام خامنه‌ای با 188 امتیاز رتبه دوم در گروه مدارس متوسطه دوم را در ارزیابی شاخص‌های سنجش شوراهای دانش آموزی، گرفت.
وی اظهار داشت: دبیرستانهای دخترانه حضرت  نرجس و  حضرت فاطمه زهرا  از مدارس متوسطه کاشان نیز در طرح "همیار معلم"  موفق به عنوان‌های برتر استان اصفهان شد.
مدیر آموزش و پرورش کاشان، نهادینه‌کردن فعالیت‌های گروهی و افزایش تعامل اجتماعی دانش آموزان با یکدیگر را از جمله ماموریت‌های نظام آموزشی برای تربیت شهروندان در
مدیریت جامعه آینده دانست و گفت: بهره‌مندی از توانمندی و ظرفیت های علمی و عملی دانش‌آموزان در نظام آموزشی مدرن برای افزایش میزان تعهد و مسوولیت‌پذیری آنها در قبال رفتارشان ضروری است.
خدمتی، با تاکید بر اینکه تحصیل علم و محتوای آموزشی فقط بخشی از ماموریت آموزش و پرورش است گفت: این ماموریت با انجام فعالیت‌های اجتماعی و تربیتی کامل می‌شود.
و ی در پایان تصریح‌کرد:درصورتیکه اگر آموزش و پرورش، مبنای تحول در جامعه قرار بگیرد، شیوه نگرش و کردار شهروندان تغییر کرده و با سازماندهی اجتماعی، کار جمعی نیز به عنوان یک ضرورت در جامعه مورد توجه مردم قرار می‌گیرد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.