لزوم توجه به شیوه مدیریت و آموزش در مهدکودک ها

دبیرکل شورای عالی آموزش وپرورش گفت: وضعیت موجود در مهدکودک ها با مبانی تربیتی آموزش و پرورش همخوانی ندارد.

مهدی نویدادهم دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص روشن شدن وضعیت مدیریت مهدکودک ها و انتقال آن به آموزش و پرورش گفت: تعیین تکلیف این مساله  و اعلام قطعی وضعیت آن در دستور کار شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار گرفته است واکنون در حال بررسی جوانب مختلف این موضوع است. 

وی با اشاره به اینکه در شورای عالی انقلاب فرهنگی چند جلسه به این مساله پرداخته شده است، ادامه داد: امیدواریم با این روند در آینده ای نزدیک این شورا برای چنین مساله ای تصمیم گیری کند. 
 
نویدادهم بیان کرد: آموزش و پرورش خواهان واگذاری کامل مهدکودک ها به این نهاد آموزشی نیست اما در صورت تحقق، از آن  استقبال می کند. 
 
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش اظهار کرد: وضع موجود را آسیب پذیر است و معتقدیم آموزش هایی که در تعدادی از مهدکودک ها به آن پرداخته می شود با مبانی تربیتی ، آموزش و پرورش همخوانی ندارد. 
 
نوید ادهم عنوان کرد: به دلیل آموزش های نادرست، کودکان دچار مشکلات آموزشی و تربیتی شده که همین مساله عاملی است تا به مدیریت مهدکودک ها و ارائه روش های آموزشی و مدیریت آن  توجه ویژه ای شود. 
   
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار