انصاری فرد: بازیکنان ایران با حمایت هواداران دلگرم می شوند

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: هواداران نخستین یار تیم ملی هستند و با حمایت آن ها خلا دیدارهای دوستانه تیم ملی جبران می شود.

به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان؛ کریم انصاری فرد در حاشیه تمرین امروز تیم ملی اظهار کرد:خدا را شکر اردوی خوبی در ایتالیا برگزار کردیم. درست است که من در 2 روز آخر به این اردو اضافه شدم اما از سایر اعضای تیم ملی شنیدم که در ایتالیا همه چیز خوب بود و آماده صعود به جام جهانی هستیم.

وی درباره وضعیت امکانات اردوی تیم ملی بیان کرد: درباره امکانات از مربیان تیم ملی بپرسید اما به نظرم می توانستیم بازی های تدارکاتی بهتری به خصوص پس از لغو اردوی نخست تیم ملی داشته باشیم. 

انصاری فرد در مورد حمایت هواداران از تیم ملی مقابل قطر، گفت: تیم ملی پشتوانه خوبی به نام هوادار دارد. آن ها یار نخست ما هستند و دل گرمی بازیکنان و کادرفنی به حضور هواداران است. هرچند قطر بازی های دوستانه بیشتری نسبت به تیم ما داشته است و در این چند سال با سایر کشورهای حوزه خلیج فارس به فوتبال اهمیت بیشتری می دهند، اما ایران با نقاط مثبتی چون حمایت هواداران می تواند این خلا را جبران کند. 

مهاجم تیم ملی کشورمان درباره نقاط ضعف قطر گفت : این موضوع در جلسات آنالیز قبل از بازی مشخص می شود اما با شرایطی که داریم امیدوارم پیروز میدان شویم.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار