شهرکرد؛

بهره برداری از 28 طرح کشاورزی و عمرانی در بروجن

در ششمین روز از هفته دولت، 28 طرح کشاورزی و عمرانی در شهرستان بروجن افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ همزمان با ششمین روز از هفته دولت و با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری، بهره برداری از 28 طرح کشاورزی و عمرانی در شهرستان بروجن آغاز شد.

فرماندار شهرستان بروجن گفت: این طرح ها شامل آبیاری تحت فشار، طرح گاز مایع بلداجی، بهسازی روستایی و سردخانه بزرگ محصولات کشاورزی با 373 میلیارد و 650 میلیون ریال اعتبار ملی، استانی، تسهیلات بانکی و آورده بخش خصوصی است.

سید سیف الله فیاضی افزود: افتتاح این تعداد طرح، زمینه اشتغال مستقیم 255 نفر را فراهم کرد.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی 3 طرح بهداشتی و عمرانی شامل احداث خانه پزشک فرادنبه، خانه بهداشت مناطق روستایی و تقویت و توسعه شبکه برق منطقه مسکونی امام قیس با اعتبار بیش از 5 میلیارد و 610 میلیون ریال نیز همزمان در این شهرستان آغاز شد.

بروجن با 119 هزار نفر جمعیت، از شهرستان های 9 گانه چهارمحال و بختیاری می باشد که مرکز آن (شهر بروجن، با بیش از 52 هزار نفر جمعیت) در فاصله 62 کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

دوم تا هشتم شهریور به مناسبت شهادت شهیدان رجایی (رئیس جمهور) و باهنر (نخست وزیر) در حادثه انفجار دفتر نخست‌وزیری جمهوری اسلامی ایران در ۸ شهریور ۱۳۶۰، به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.