غیبت منصوریان در تمرین آبی پوشان /آخرین وضعیت مصدومیت دو بازیکن استقلال

سرمربی تیم فوتبال استقلال در تمرین نوبت صبح امروز آبی پوشان غیبت داشت .

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان کاوه رضایی به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه انگشت پا نتوانست در دیدار دوستانه روز گذشته آبی پوشان را همراهی کند .این بازیکن در تمرین امروز نیز به دلیل مصدومیت اش شرکت نکرد .

از طرفی فرشید باقری نیز به دلیل آسیب دیدگی ای که روز گذشته در دیدار دوستانه برایش اتفاق افتاد در تمرین نوبت صبح حضور پیدا نکرد .

همچنین علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال هم به دلیل حضور در اداره مالیات در تمرین امروز غیبت داشت .

بهتاش فریبا مربی و مدیر فنی تیم فوتبال استقلال در این باره مصدومیت باقری و کاوه رضایی گفت :کاوه رضایی به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه پا که در انگشت پایش رخ داده در تمرین امروز حاضر نشد اما به طور حتم پس از رفع مصدومیت در تمرین حضور پیدا می کند . فرشید باقری هم به دلیل اسپاسم کمر که در بازی روز گذشته اتفاق افتاد نتوانست در تمرین صبح حاضر شود اما این بازیکن از پس فردا می تواند تمرینات خود را دنبال کند .

وی درباره غیبت منصوریان در تمرین امروز گفت : منصوریان به دلیل حضور در اداره مالیات نتوانست در تمرین نوبت امروز حضور پیدا کند .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
بهانه ها شروع شد ببازن میگه مالیات گرفتن حالم خوب نبود وخیلی حرفهای دیگه ویا مثلا اردوی تیم ملی مارو عقب انداخت وبهانه پشت بهانه . 4 بازی 2 امتیاز خیلی هنر میخواد .از اخر دوم شده استقلال
آخرین اخبار