مسابقات بین المللی نوجوانان و جوانان قزوین؛

ایران قهرمان مسابقات تیمی بین المللی تنیس شد

تیم های ایرانی جوانان و نوجوانان پسر و دختر ایران قهرمان مسابقات تیمی بین المللی قزوین شدند.

ایران قهرمان مسابقات تیمی بین المللی قزوین شدبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از فدراسیون تنیس روی میز ، در مرحله جدول حذفی تیمی جوانان پسر مسابقات بین المللی قزوین تیم ایران A مقابل تیم (بلاروس ایران) با نتیجه سه بر یک به برتری رسید تا یکی از فینالسیت مسابقات جوانان پسر مشخص گردد.در طرف دیگر جدول ایران B و ایران C مقابل هم بازی کردند و ایران B  با نتیجه سه بر دو فینالیست دیگر جدول شد .
 
در فینال بازی جوانان پسر تیم ایران A با نتیجه سه بر یک قهرمان شد تیم ایران B دوم شد و تیم های (بلاروس ایران) و ایران C مشترکا سوم شدند.
 
در بخش نوجوانان دختر تیم بلاروس سه بر صفر ترکمنستان را برد تا یکی از فینالیست ها شود همچنین ایران A سه بر یک مقابل ایران B به برتری رسید و دیگر فینالیست مسابقات نوجوانان دختر مشخص شد.
 
در فینال بازی نوجوانان دختر، تیم ایران A با نتیجه سه بر صفر قهرمان شد تیم ایران B دوم شد و تیم های (بلاروس ایران) و ایران C مشترکا سوم شدند.
 
در بخش نوجوانان پسر تیم ایران B  با نتیجه سه بر صفر تیم ایران C را برد و یکی از فینالیست ها شد. در طرف دیگر تیم ایران A سه بر صفر تیم بلاروس را شکست داد و فینالیت دیگر مشخص شد.
 
در فینال بازی نوجوانان پسر تیم ایران A با نتیجه سه بر یک مقابل تیم ایران B  برنده شد و قهرمان مسابقات تیمی نوجوانان پسر شد تیم ایران B دوم شد و تیم های بلاروس و ایران C مشترکا سوم شدند.
 
در بخش جوانان دختر تیم (هند ایران) مقابل تیم ایران B با نتیجه سه بریک یکی از فینا لیست ها شد و در طرف دیگر تیم (بلاروس ایران) از تیم ایران A با نتیجه  باخت تا تیم ایران A دیگر فینالیست این مسابقه گردد.
 
در فینال تیم ایران A با نتیجه  سه بر یک تیم (هند ایران) را برد و قهرمان تیمی جوانان دختر در مسابقات بین المللی قزوین شد تیم (هند ایران) دوم و تیم های بلاروس ایران و ایران B مشترکا سوم شدند.
 
با مشخص شدن چهره تیم های برتر، مسابقات تیمی بین المللی قزوین  پایان یافت .مسابقات انفرادی قرعه کشی شد و در رده سنی جوانان پسر با حضور 45 بازیکن در پانزده گروه سه نفری از ساعت 16 روز 7 شهریور آغاز گشت . در رده سنی نوجوانان پسر با حضور 52 بازیکن در شانزده گروه سه نفری و یک گروه چهار نفری از فردا صبح ساعت 9 آغاز خواهد شد .
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار