کرمانشاه؛

آموزش های مختلف مرتبط با حوادث و بلایای طبیعی

53 هزار و 600 نفر تحت آموزش های مختلف مرتبط با حوادث و بلایای طبیعی قرار گرفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت:در طول یکسال گذشته جهت برگزاری دوره های آموزش همگانی 841 دوره به میزان 287 و 757 ساعت و به تعداد 53 هزار و 600 نفر تحت آموزش های مختلف مرتبط با حوادث و بلایای طبیعی قرار گرفتند.

رضا محمودیان کل اعتبارات ماده 12 و 10 جهت تامین آب شرب طرح های آبرسانی اضطراری به شهرهای دارای تنش آبی ( اسلام اباد . کنگاور . صحنه . جوانرود . پاوه ) و همچنین اب رسانی روستایی استان در سال 94 را 19 میلیارد و 800 میلیون ریال عنوان کرد.

وی همچنین افزود: تملک دارایی سرمایه ای برای سامان دهی بهسازی و بازسازی روستایی شش شهرستان استان ( قصر شیرین . سرپل ذهاب. گیلانغرب ثلاث باباجانی . پاوه )و هزینه برای بازسازی بخش های خسارت دیده از سیل آبان 94 کرمانشاه و تسهیلات ارزان قیمت به خسارت دیدگان از سیل آبان 94 کرمانشاه و همچنین جبران خسارات وارده به باغات و زراعات استان و ارتقا بهره وری آبیاری و توسعه آبیاری نوین شهرستان سنقر رقمی معادل 111 میلیارد و 512 میلیون تومان می باشد.

محمودیان تعداد مانورهای انجام شده توسط کارگروه های 14 گانه عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان را تعداد 32 مانور عنوان کرد و گفت: این مانورها در زمینه اموزشی شامل مانور ساعت صفر، زلزله، امداد و نجات جاده ای، آمادگی مدارس در مقابله با زلزله، و نیز مهار آتش سوزی در پالایشگاه بوده که کلیه این موارد بر اساس تصمیمات شورای هماهنگی مدیریت بحران به ریاست استاندار محترم و حضور فعال اعضاء انجام گرفته است.

وی سپس به بیمه اماکن مسکونی روستایی و شهری اشاره کرد و گفت: تعداد واحدهای مسکونی شهری و روستایی بیمه شده در مقابل مخاطرات و حوادث طبیعی در این مدت معادل 15 هزار و 945 واحد می باشد و در خصوص بیمه اماکن مسکونی روستایی در قبال حوادث طبیعی استان و شهرستان های تابعه در مجموع تعداد روستاهای اقدام کننده 411 روستا و تعداد کل خانوار های بخش 135 هزار و 905 و تعداد خانوار های تحت پوشش 12 هزار و 945 و نیز درصد بیمه شدگان 9.53 درصد می باشد.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، آموزش ، حوادث ، بلایا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار