شیوه نامه امحای کالای قاچاق در حال بررسی/تمامی کالاهای قاچاق بادوام قابل امحا نیست

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان اموال تملیکی گفت: با عنایت به ابلاغ آئین نامه مواد 55 و 56 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، این سازمان در حال بررسی و تنظیم شیوه نامه و دستورالعمل های اجرایی برای تعیین تکلیف مطلوبتر کالاها هستیم.

شیوه نامه امحای کالای قاچاق در حال بررسی/تمامی کالاهای قاچاق بادوام قابل امحا نیستامین دلیری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان اموال تملیکی در گفتگو با  خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی  گروه  اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان  در خصوص امحای کالاهای قاچاق اظهار داشت: سخن و صحبت مقام معظم رهبری برای ما بالاتر از قانون است و خود را ملزم به اجرای آن می دانیم. ماده 55 و 56 آیین نامه قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز به صراحت 3 راه را برای تعیین تکلیف کالاها پیش روی ما قرار داده است که عبارتند از فروش، صادرات و انهدام اما ما مدافع این هستیم که تمام کالاهای قاچاق را نمی شود امحاء نمود.

وی افزود: این درست است که انهدام کالا می تواند بطور غیر مستقیم بر ورود کالای قاچاق به کشور تاثیر بگذارد اما سخنان مقام معظم رهبری به این امر صحه می گذارد که کالاهای با دوام و دارای مجوزهای مصرف را می توانیم صادر کنیم.

مدیرعامل سازمان اموال تملیکی اظهار داشت: با عنایت به ابلاغ آئین نامه مواد 55 و 56 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، این سازمان در حال بررسی و تنظیم شیوه نامه و دستورالعمل های اجرایی برای تعیین تکلیف مطلوبتر کالاها هستیم.

دلیری در پایان با اشاره به اینکه کار سازمان اموال تملیکی بیش از پیش حساس و دشوار شده و در معرض اخبار روز کشور قرار گرفته است گفت: ما باید با کمک هم بتوانیم با اجرای دقیق قانون در به حرکت درآمدن چرخ اقتصاد کشور نقشی تاثیر گذار و مثبت داشته باشیم.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار