در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد:

پرداخت بیش از 2میلیارد ریال وام کارگشایی به مددجویان کمیته امداد

مدير كميته امداد امام خمينی(ره) شهرستان پيشوا گفت: به 175نفر از مددجویان این نهاد، بيش از 2ميليارد و 200 ميليون ريال وام كارگشايی پرداخت شده است.

پرداخت بیش از  2میلیارد ریال وام کارگشایی به مددجویان کمیته امداد
مجتبی عبداللهی مدير كميته امداد امام خمينی(ره) شهرستان پيشوا در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: بیش از يك هزار خانوار مورد حمايت كميته امداد شهرستان پيشوا قرار دارند كه امسال  19 خانوار مددجو از پوشش حمايتی این نهاد به دليل خودكفايي خارج شده اند و در مقابل 110 خانوار مورد پذيرش قرار گرفتند.

 مدير كميته امداد شهرستان پيشوا در ادامه با اشاره  به پرداخت وام هاي قرض الحسنه  تصریح کرد: همچنین  برای 175نفر بيش از 2ميليارد و 200 ميليون ريال وام كارگشايي پرداخت شده است، همچنين 16  وام اشتغال و خودكفايي با اعتباری بيش از يك ميليارد و 400 ميليون ريال به مددجويان اين نهاد پرداخت شده است.

وي به خدمات ارائه شده در حوزه مسكن اشاره كرد و گفت : براي ساخت و خريد 4واحد مسكن مددجويي و تعمير و مرمت 35 واحد مسكوني مددجويي بيش از يك ميليارد و 300 ميليون ريال خدمات ارائه شده است.

عبداللهي در پایان به پرداخت بيش از 4ميليارد ريال صدقه توسط مردم  شهرستان پيشوا  اشاره کرد و  گفت:  اين مبلغ از طريق 10 هزار صندوق صدقات بزرگ، متوسط و كوچك خانگي جمع آوري شده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار