اصفهان؛

بهره‌برداری 1490 پروژه در استان اصفهان

یک هزار و 490 پروژه همزمان با هفته دولت در استان اصفهان بهره‌برداری شد که 86 درصد از این پروژه‌ها مربوط به بخش غیردولتی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاون عمرانی استانداری اصفهان، در آیین گشایش ساختمان جدید آموزش و پرورش کاشان، در گفتگو با خبرنگاران گفت:مجموع پروژه‌های استان اصفهان در سه بخش دولتی، عمومی و خصوصی با اعتباری بیش از 23 هزار میلیارد ریال بهره‌برداری شد.

محمد علی طرفه، گفت: 86 درصد از این پروژه‌ها مربوط به بخش غیردولتی، 6 درصد مربوط به سرمایه گذاری شهرداری‌ها و8درصد آن مربوط به سرمایه‌گذاری بخش دولتی است.

وی،آغاز عملیات اجرایی 20 طرح دیگر با اعتبار 810 میلیارد ریال در استان اصفهانرا یادآورشد و گفت: همزمان با هفته دولتدر کاشان نیز 266 طرح با اعتباری معادل یک هزار و 450 میلیارد ریال بهره‌برداری شد.

وی، در خصوص اجرای طرح‌های آموزش و پرورش نیز گفت: اجرای این پروژه‌ها اساس توسعه و پیشرفت کشورها است و صرف هرگونه هزینه در این بخش، سرمایه گذاری برای توسعه و پیشرفت جامعه است.

مدیر اداره آموزش و پرورشکاشان نیز در ادامه، آغاز عملیات ساخت ساختمان این اداره را از سال 81 خاطرنشان‌کرد و گفت: این ساختمان پس از 13 سال در سال جاری با اعتبار 6میلیون ریال تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

محمود خدمتی، افزود: به استناد مدارک تاریخ یک صدساله آموزش و پرورش کاشان، مردم پیشتر از دولتها در توسعه نظام آموزشی حرکت کردهو مشارکت داشته اند.

به گفته وی، با استقرار دولت تدبیر و امید، 10 طرح آموزشی از مجموع 24 پروژه با اعتباری بیش از یک صد میلیارد ریال در کاشان به بهره‌برداری رسیده است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.