مشهد؛

بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی نه پروژه عمرانی در گناباد

شش طرح عمرانی در گناباد با حضور مسئولین شهرستان افتتاح و عملیات اجرایی سه پروژه دیگر نیز آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،رئیس اداره راه و شهرسازی گفت: 68واحد مسکونی در شهرک مسکن مهر قنبرآباد به بهره برداری رسید.

حسین ضیایی افزود:از این تعداد واحد مسکونی در قالب دو پروژه 40 واحدی شرکت عمارت سازان خورشید و پروژه 28 واحدی شرکت تعاونی فرهنگیان به انجام شد.

وی گفت : پروژه 68 واحد مسکونی مسکن مهر قنبر آباد با اعتبار 38 میلیارد ریال (19 میلیارد آورده متقاضی ، 19 میلیارد تسهیلات بانک مسکن) افتتاح گردید.

ضیایی گفت: همچنین پروژه آماده سازی سایت مسکن مهر قنبر آباد با اعتبار 20 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

در ادامه 3 پروژه شامل 6 واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی موسسه خیریه ثامن الحجج ، مرکز حرفه آموزی معلولین تلاش و آسفالت جاده سنتو به خیابان المهدی با حضور مسئولین شهرستان افتتاح شد.

آغاز عملیات اجرایی دو پروژه جداسازی آب شرب و مجتمع رفاهی و اسکان زائر

شهردار گناباد در خصوص پروژه مجتمع رفاهی و اسکان زائر گفت: این پروژه در فاز اول شامل مسجد، سرویس بهداشتی و سکوی استراحت زائر به مساحت 550 متر مربع با اعتبار 9 میلیارد ریال آغاز شد.

علی تقوی افزود: مساحت کل پروژه مجتمع رفاهی و اسکان زائر با مساحت 6500 متر مربع در زیر بنایی 1500 متر مربع می باشد که اعتبار کل این پروژه 20 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی در خصوص پروژه جداسازی آب فضای سبز از آب شرب شهر گناباد گفت: این پروژه نیز در فاز اول با احداث مخزن زمینی بتنی 500 متر معکبی و شبکه توزیع آب ضلع غرب گناباد با اعتبار 15 میلیارد ریال آغاز شد.

شهردار گناباد تصریح کرد: هزینه کل پروژه جداسازی آب فضای سبز از آب شرب شهر گناباد 65 میلیارد ریال بر آورد شده است.

تعداد کلانتری‌های گناباد به ۳ کلانتری افزایش می‌یابد

فرمانده انتظامی گناباد صبح امروز در مراسم کلنگ زنی کلانتری بلوار مالک اشتر گناباد گفت: با توجه به بافت جمعیتی شهر گناباد و با هدف افزایش سرعت عمل در کار پلیس و رسیدگی بهتر به ماموریت ها ۲ کلانتری جدید حداکثر تا تابستان ۹۶ به بهره برداری می رسد.

سرهنگ علی اکبر کیانی گفت: با توجه به بافت جمعیتی شهر گناباد و با هدف افزایش سرعت عمل در کار پلیس و رسیدگی بهتر به ماموریت ها ۲ کلانتری جدید حداکثر تا تابستان ۹۶ به بهره برداری می رسد.

وی اظهار کرد: احداث کلانتری ها در مناطق پرجمعیت خود سبب ایجاد امنیت پایدار در منطقه و کاهش معضلات می شود و با توجه به توسعه فضای مجازی هر اتفاقی که در نقطه ای از کشور رخ دهد در کوتاهترین زمان ممکن شاید در نقطه ای دیگر تکرار شود لذا باید آمادگی همه جانبه وجود داشته باشد.

کیانی با بیان اینکه کلانتری مالک اشتر در زمینی به مساحت ۴۰۰ مترمربع احداث می شود، اذعان کرد: با راه اندازی این کلانتری ۳۰ هزار نفر تحت پوشش قرار می گیرند و برای ساخت این کلانتری ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار مورد نیاز است که از سوی ناجا تامین می شود.

وی به کلانتری در حال احداث نوقاب نیز اشاره و افزود: کلانتری نوقاب در زمینی به مساحت ۸۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در حال احداث می باشد و با احداث این کلانتری ۱۷ هزار نفر تحت پوشش قرار می گیرند.


انتهای پیام//ح.ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.