9 طرح گاز رساني در سراب افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛به مناسبت گراميداشت هفته دولت ، 9 طرح گازرساني در روستاهاي وانق سفلی – وانق علیا-عبدل آباد – رج- سلطان آباد – شیخ سرجین – ناراب –عسگر آباد و آغبلاغ بهمن سراب با حضور مدیر عامل شرکت گاز آذربایجانشرقی فرماندار و جمعي از مسوولين افتتاح شد .  

مدير عامل شركت گاز استان آذربايجانشرقي، با بیان اینکه سراب از نظر گازرسانی به روستاها رتبه اول را در استان به خود اختصاص داده است گفت :عملکرد این شهرستان در حوزه گاز رسانی 15 درصد بالاتر از شاخص های میانگین استانی است . 

دینی افزود:هم اكنون بالاي 98 درصد از جمعيت روستايي شهرستان سراب از نعمت گاز بهره مند هستند . 

وی ادامه داد : جهت اجراي اين پروژه ها حدود 48كيلومتر شبكه گذاري شده و هزينه اي بالغ بر 42 ميليارد ريال صرف شده است . 

 وي اظهار کرد : با بهره برداری از این پروژه ها 395خانوارروستایی با جمعیتی حدود 1600 نفر از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند . 

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجانشرقی، با اشاره به اینکه از 162 روستای سراب تا کنون به 143 روستا گازرسانی شده است گفت : عملیات گازرسانی به سه روستای میرکوه وسطی ، صومعه زرین و شاللو نیز در دست اجراست که تا دهه فجر سالجاری به بهره بر داری می رسد . 

دینی ،مجموع اعتبارات هزينه شده اداره گاز سراب در دولت تدبیر و امید را 145 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود : با این مبلغ اعتبار علاوه بر گازرسانی به 31 روستای شهرستان، برای تقویت ، توسعه وافزایش ظرفیت شبکه هزینه شده است . 

وی ، تعداد مشترکین بهره مند از گاز را 49 هزار 200 مشترک اعلام کرد .

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار