شهرکرد؛

نباید به هیچ وجه به آمریکا اعتماد کرد

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری تأکید کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند نباید به هیچ وجه به آمریکا اعتماد کرد.

نباید به هیچ وجه به آمریکا اعتماد کرد
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام سید رضا اکرمی، همزمان با آخرین روز از هفته دولت و در همایش «شهیدان رجایی و باهنر، الگوی دولتمردان شایسته و مکتبی» در شهرکرد، شهیدان رجایی و باهنر را الگوهای مناسب برای جامعه دانست و گفت: منافقان کور دل برای رسیدن به مقام و با حمایت لابی صهیونیست، آمریکا و کشورهای استعمارگر، از هیچ توطئه ای برای ترور شخصیت ها و نخبگان انقلاب اسلامی دریغ نکردند.

وی در ادامه با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت: برجام باعث شد قطعنامه ها و تحریم های ظالمانه علیه ایران بی اثر شود.

اکرمی با بیان اینکه در مذاکرات هسته ای بین وضع بد و بدتر، وضع بد انتخاب شد، افزود: برجام باعث شد سایه جنگ از سر ایران رفع شود، به گونه ای که حتی در این زمینه نظرات مختلفی از سوی مسئولان غربی ارائه می شد.
 
وی تأکید کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، آمریکا قابل اعتماد نیست و نباید به هیچ وجه به آمریکا اعتماد کرد و اگر قرار است آنها برجام را پاره کنند، ایران آن را به آتش می کشاند.

رئیس شورای فرهنگی نهاد رئیس جمهوری با اشاره به هفته دولت و دستاوردهای بزرگ و 38 ساله انقلاب اسلامی ایران در حوزه های مختلف، خواستار تبیین این دستاوردها برای نسل های مختلف شد و گفت: نباید با سیاه نمایی این اقدامات مهم را نادیده گرفت.

اکرمی با بیان اینکه در بیان دستاوردها نباید غلو کرد، افزود: تخریب و بدبینی در این زمینه هم صحیح نیست، بلکه باید با رعایت انصاف به بیان و نقد آنها پرداخت.

وی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران در وضعیت بسیار خوبی نسبت به کشورهای منطقه قرار دارد، اضافه کرد: این نعمت را نباید نادیده گرفت.

اکرمی خاطرنشان کرد: وجود امنیت در مرزها و داخل کشور نعمت بزرگی است که همه باید قدردان آن باشند چرا که سبب اقتدار نظام جمهوری اسلامی در جهان شده است.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور، یادآور شد: ریشه بخشی از مشکلات اقتصادی در داخل کشور است که باید با آن برخورد محکم و جدی صورت گیرد.

اکرمی، قاچاق کالا و ارز و وجود هزاران میلیارد ریال نقدینگی را از جمله این مشکلات بیان و اضافه کرد: نقدینگی باید به سمت تولید و کارآفرینی هدایت شود.

گفتنی است: همایش «شهیدان رجایی و باهنر، الگوی دولتمردان شایسته و مکتبی» همزمان با سالروز شهادت این دو شهید والامقام در سالن غدیر شهرکرد برگزار شد.

در این آیین یاد و خاطره شهدای کارمند استان چهارمحال و بختیاری هم گرامی داشته شد.

شهیدان رجایی و باهنر در حادثه انفجار دفتر نخست‌وزیری جمهوری اسلامی ایران در ۸ شهریور ۱۳۶۰ به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار