گیلان؛

کسب 10 مقام برترقرآنی برای گیلانیان در مسابقات نیروی دریایی ارتش

خانواده های کارکنان نیروی دریایی رشت در شانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران 10 مقام برتر این دوره از رقابت ها رابه خود اختصاص دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا در حاشیه مراسم استقبال از مقام آوران قرآنی نیروی دریایی رشت گفت: زکیه صابر در رشته حفظ 25 جزء قرآن دختران ، زینب سوریو حسنی سادات موسوی به ترتیب در مقاطع همسران و دختران هرکدام در رشته حفظ 10 جزء ، فاطمه زارع نژاد و محمد امین مطور به ترتیب در مقاطع همسران و پسرانهر کدام در حفظ 5 جزء و مهدی سوری در حفظ 3 جزء پسران مقام نخست این مسابقات را از آن خود کردند.

حجت الاسلام محمد باقری با بیان اینکه سکینه عباسی و فاطمه زهرا منفرد به ترتیب در مقاطع همسران و دختران هر کدام در رشته حفظ 5 جزء دوم شدند افزود: سیده فاطمه صفوی در رشته حفظ 3 جزء دختران به مقام دومی دست یافت.

وی اعلام کرد:محمدصالح صابر در رشته حفظ 3 جزء قرآن کریم در مقطع پسران موفق به کسب مقام سوم شد.

شایان ذکر است مقام اول تا سوم شانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از آن 3 مرکز نیروی دریایی در گیلان شد که فرماندهی رشت پس از مرکز منجیل به مقام دومی دست یافت.



انتهای پیام/اص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.